Hier mocht ons zoontje pas na 1.5 jaar weleens op youtube. We zitten zelf wel altijd met onze telefoon in de buurt, maar weet dat hij er nooit aan mag komen. Het is zelfs zo dat als ik de telefoon van mijn man pak dat hij zegt dat die van papa is en bij papa moet blijven, en andersom hahah.
Als hij youtube kijkt is het alleen onder toezicht en hij weet zelf precies welke video's wij hebben goedgekeurd. Als hij op een filmpje klikt wat hij nog niet kent dan tikt hij me ook aan om te laten zien wat hij kijkt en wacht dan als het ware op een goedkeuring. Het kijken zelf mag nu maar 2 keer per dag. En dus niet om hem even bezig te houden terwijl ik het huishouden doe, maar alleen als ik er naast zit en we samen kijken.
Mijn schoonouders hebben er eigenlijk lak aan wat wij vinden, hoelang we er ook wat van zeggen, ze willen niet accepteren hoe wij erover denken, helaas. Wat ik dan doe als we daar zijn is hem afleiden met speelgoed en met hem zitten, dan komen zijn grootouders ook meedoen en zo hou ik hem van de tv af. Maar als hij erom vraagt (omdst hij weet dst hij daar met enkel vragen alles krijgt), zetten zr hem er ook meteen weer achter. Dit is eigenlijk 1 van de redenen waarom ik hem liever niet alleen daarheen stuur, maar kies ik altijd de momenten waar ik zelf ook mee kan.