Hoi meiden, Het viel tegen. Moest 's ochtends die vaginale pillen inbrengen. In het ziekenhuis was iedereen heel lief. Kreeg een kamertje voor mezelf. Twee uur later zou ik aan de beurt zijn. Maar op een gegeven moment kreeg ik volgens mij een weeënstorm, Ik heb zo'n pijn geleden. Verschrikkelijke baarmoederkrampen. Ook nog 2 keer overgegeven (gelukkig alleen water dat eruit kwam). Ik reageerde heel slecht op die pillen . Dat hadden ze nog nooit gezien. Kreeg gelukkig een pijnstillende prik en een tabletje waar je slaperig van wordt. Maar eer dat ging werken....
Toen liep alles in de ok nog uit , want er kwam een keizersnee tussendoor. Het was een hel!! Toen kwam ook nog 1 vaginale pil eruit. En die andere moest ik dan maar zelf eruit halen. Belachelijk!! Met die krampen en dan nog zelf in m'n vagina gaan zoeken???!!!
UIteindelijk heeft de verpleegster die pil eruitgehaald.
Maar de ingreep zelf is volgens de gyn goed verlopen. Nog wel infectiegevaar, dus geen sex (alsof iik daar nu zin in heb!), bad , zwemmen, enz.
Over 6 wkn moet ik terugkomen, dan gaan ze misschien clomid voorschrijven. Kennen jullie dit?? Wat is het precies?? Ik ga 't googlen.
Tot zover, meiden!! Herkennen jullie er iets van?
Voel me lich goed, maar aan de geestelijke verwerking ben ik nog niet toegekomen. Gisteren was "overleven".
Liefs, Yvette