Yvette

Hoi meiden, Het viel tegen. Moest 's ochtends die vaginale pillen inbrengen. In het ziekenhuis was iedereen heel lief. Kreeg een kamertje voor mezelf. Twee uur later zou ik aan de beurt zijn. Maar op een gegeven moment kreeg ik volgens mij een weeënstorm, Ik heb zo'n pijn geleden. Verschrikkelijke baarmoederkrampen. Ook nog 2 keer overgegeven (gelukkig alleen water dat eruit kwam). Ik reageerde heel slecht op die pillen . Dat hadden ze nog nooit gezien. Kreeg gelukkig een pijnstillende prik en een tabletje waar je slaperig van wordt. Maar eer dat ging werken....
Toen liep alles in de ok nog uit , want er kwam een keizersnee tussendoor. Het was een hel!! Toen kwam ook nog 1 vaginale pil eruit. En die andere moest ik dan maar zelf eruit halen. Belachelijk!!   Met die krampen en dan nog zelf in m'n vagina gaan zoeken???!!!
UIteindelijk heeft de verpleegster die pil eruitgehaald.
Maar de ingreep zelf is volgens de gyn goed verlopen. Nog wel infectiegevaar, dus geen sex (alsof iik daar nu zin in heb!), bad , zwemmen, enz.

Over 6 wkn moet ik terugkomen, dan gaan ze misschien clomid voorschrijven. Kennen jullie dit?? Wat is het precies?? Ik ga 't googlen.
Tot zover, meiden!! Herkennen jullie er iets van?
Voel me lich goed, maar aan de geestelijke verwerking ben ik nog niet toegekomen. Gisteren was "overleven".
Liefs, Yvette  

hoi yvette, wat vreselijk rot voor je dat het zo is gegaan!! dan krijg je een curettage en moet je toch nog al die pijn ondergaan, heel naar voor je. doe lekker rustigaan en probeer het goed te verwerken, want zo te horen is alleen de dag 'op zich' al iets om te verwerken.
ik heb die pillen niet gehad, ik had zelf al urenlang weeen gehad en ben pas later gecuretteerd, toen bleek dat het vruchtje er nog niet uit was. geen ervaring mee dus.
veel sterkte he!
liefs sab

Hoi Y,

Jemig meid dat was afzien zo te lezen pfff. Wat een verschillende verhalen lees je toch he. Bij de een is het zo gepiept lijkt wel en die heeft geen centje pijn en bij de ander is het echt een hel. Waarom zou dat zo verschillend zijn he? Waarom krijgt de een pillen en de ander niet? Ik snap daar niks van eigenlijk hoor. Maar goed, ik hoop dat je weer een beetje bent bijgekomen.  

Veel sterkte en liefs

Peet  

Hoi Yvette,

Wat ongelooflijk **()$^(@)^@) dat het voor jou zo tegengevallen is met alle pijn erbij.
Ze hadden hier wel gewaarschuwd dat ik na het inbrengen van die pillen krampen zou kunnen krijgen dat het dus min of meer alsnog zelf wat op gang zou komen, maar dit was bij mij niet het geval en jij hebt er dus juist heel heftig op gereageerd .

Hoop dat je je inmiddels fysiek iets beter voelt en dat je nu met het verwerken in je hoofd kan beginnen.

groetjes,
Marije

He wat rot voor je zeg!

Waar zijn die pillen dan voor dan? Ik heb ze niet gehad en wel de curettage en dus, sorry, zonder problemen. Raar hoor al die verschillende methodes... Nou ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Heel veel sterkte.

Liefs D

Terug
Bovenaan