Yvette

@D, ik kreeg ook die tabletten. Vaginaal in te brengen en dat verweekt de baarmoedermond vast wat en bij sommige vrouwen zet het ook al de miskraam in werking (ze worden ook gebruikt om miskramen op te wekken, maar dan met herhaalde doses, dan moet je ze 2 of 3x inbrengen).

groetjes,
Marije

Lichamelijk gaat het tot nu toe goed met mij. Maar voel me vandaag depri. Overal zie je zwangeren, baby's, programma's op tv met zwangeren. Hier word ik gek van. kan het dit moment niet aan zien. Ik gun het iedereen. Maar waarom   lukt het nou bij ons niet? Voel me echt rot vandaag.

hoi Y,
balen dat je je zo rot voelt... moet je werken? anders heb ik een goede tip (werkt bij mij af en toe uitstekend): ga lekker shoppen en koop iets gaafs/moois/leuks/lekkers voor jezelf wat je eigenlijk helemaal niet nodig hebt! lekker nieuwe schoenen of een leuke tas ofzo. of een lekker cremetje. je hebt best wel wat verdiend na alle ellende.
succes vandaag!
sab

de eerste 2 dagen na de curettage heb ik ook weinig anders gedaan dan me rot voelen en de ogen uit mijn hoofd janken . Voelde me zo k*t en kon er ook niks aan doen.
Daarna leek het ineens of er een gordijn openging en hé daar ligt de toekomst, laten we verder gaan.... wou ook graag gewoon verder en dingen doen (wel rustig aan, want ik voelde die eerste week mijn baarmoeder nog wel heel duidelijk) en lekker mijn gedachtes verzetten.

Hoop dat jij je ook snel iets beter mag gaan voelen en de  wat meer naar de achtergrond zullen raken (al zat ik gisteravond in bed ineens weer te huilen toen ik me bedacht dat we anders nu zo'n beetje bezig zouden met de kamer van de jongste en we weer het babykamertje in gereedheid zouden gaan brengen over een paar week etcetc).

groetjes,
Marije

Ga morgen wel weer werken. Even kijken hoe 't gaat. Ik zal wel erg prikkelbaar zijn. Hoop niet dat ik de klas te veel afsnauw.
Voel me nog steeds down. Alsof je elk moment in huilen kan uitbarsten. Dit gevoel gaat niet weg. Ik hoop dat 't wel verdwijnt.
Ik denk niet dat ik kan wachten tot ik weer ongi ben. Na deze 2 wkn gaan we 't , denk ik toch weer proberen. Of zal ik toch wachten??
Hiervoor ben ik trouwens ook niet ongesteld geweest. Gek he?

Terug
Bovenaan