@yvonne (johannesbroodpitmeel)

En Yvonne denk je dat ik dan beter rijstebloem nutrix/bambix kan gebruiken of jbpitmeel? Als extra drie scheppen in de laatste voeding?
(sorry hoor!) ik vind het erg ingewikkeld

ik gebruik nestle pyamapapje, dit is flesvoeding en pap in 1
makkeijk in gebruik en het dikt niet in als het afkoelt wat normale brinta dus wel doet (maar die is voor oudere kindjes)

je hebt zelfs kant en klaar in een pakje die koud en warm gedronken kan worden. dat is heel handig vor onderweg en kan goed door de speen van je fles

als je weinig vertrouwen heb of niet zo makkeijk mee bent dan kun je dit proberen
ik kreeg dat met rijstepap enzo echt niet voor elkaar

Ik gebruik de rijstebloem. Kyan vind dat heerlijk. Piamapapje zitten veel toevoegingen in, dus dat zal ik niet gebruiken. Doe wat je gevoel aangeeft. Als jij denkt dat je kindje het nodig heeft gewoon doen

X

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar waarom zou je al die rotzooi overwegen als je je kleinte ook verse groente of fruit aan kan bieden. Misschien is ze er wel aan toe. Ik zou dat eerder doen dan allemaal van die troep bij in de fles. Waarom precies wachten tot zes maanden? Ieder kind is anders. Of je nu bambix nutriton er door doet, tis net zo bijvoeden als bij groente of fruit.

Gewoon proberen, wie weet gaat t heel goed. Lekker een paar appeltjes koken en pureren, hier gaan gedroogte abrikozen erin als koek. Ff 15 min koken staafmixer erdoor en een beetje borstvoeding...

Terug
Bovenaan