YYYYEEEHHHH!!!!!!!

Hallo Knuffelbeertje,
VAN HARTE gefeliciteerd, helemaal te gek. Je mannetje ook gefeliciteerd.
Ik had vorige week ook op je mailtje gereageerd. Ik was ook 3 dagen over tijd. Zondag een test gedaan (6 dagen overtijd) en ja hoor een vaag streepje maar wel een streepje. Dus ook ik ben zwanger. Joepie.(Was 7de maand bezig).

Groetjes Mira

Ik heb nu net op de wc wat bloedverlies gehad en het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Ik hoop het niet maar ik ben bang dat het zwanger zijn voor hele korte duur was, snik.

Ik hoop dat bij jouw alles goed gaat.

Groetjes Mira

Hoi Mira
Jeetje wat kl*te voor je , ik hoop echt dat het wat oud bloed is ofzo, dat lees je hier ook nog wel eens,en dat je toch lekker zwanger bent, ik zal echt voor je duimen en aan je denken!
Laat je me het nog even weten, heel veel strekte, liefs knuffelbeertje.

Ik had vanochtend naar de huisarts gebeld en de assistente stelde voor het nog even af te wachten kijken of het bloeden echt doorzet. Zo niet of wel moet ik volgende week weer even bellen, misschien een echo.

Vandaag bloed ik niet dus wie weet maar zelf geloof ik het niet meer echt want het was gisteren niet echt weinig bloed. Maar we zien wel.

Ik laat nog weten hoe het verder afloopt. Jij heel veel geluk, ik ben blij voor je geniet ervan.

GR. Mira.

O dat wachten wat verschrikkelijk is dat , dat is denk ik het ergste van alles . Ben je nu niet geneigt om nog een test te doen? Je moet de hoop en moed niet opgeven hoor, en ik hoop dat het bloeden niet meer voortzet en je toch zwanger bent,ik zal echt voor je duimen!!!!!!Heel veel sterkte, en positief blijven hoor,liefs Knuffelbeertje

Beadnkt voor je reactie,

Ik was een week overtijd, zwangerschapstest op zondag gedaan was positief. Maandag middag helaas aardig wat bloedverlies, zag het toen al zomber in. Dinsdag en woensdag een beetje bruine afschieding en Gisteren middag braak de boel pas goed door. Pijn in mijn buik en rug (krampen) alles komt nu los. Helaas een zwangerschap van hele korte duur. Was de eerste keer. 1 Plus puntje, ik weet nu wel dat ik in ieder geval zwanger kan worden. Was 7 maanden bezig. Op naar de volgende maand ik hoop dat het snel weer lukt en dat het dan wel goed mag gaan.

Groetjes, Mira

Terug
Bovenaan