zó koud

die arme kleine meid komt 's morgens altijd helemaal koud bij me.
ze ligt in een hele dikke slaapzak met mouwen onder 4 lagen fleece en in dikke pyjama met romper. het enige wat ik nog kan bedenken is een mutsje op.
als ik een kruik in haar bedje leg is ze meteen wakker vrees ik en dan blijft ze de hele nacht spoken.
hoe moet dat nou als het echt koud wordt? hoe liggen jullie kindertjes?

Job ligt in een romper met lange mouw in zijn (zomer)slaapzak. Hij voelt iedere ochtend lekker warm als ik hem haal. Hij ligt wel onder een fleecedeken, maar 9 van de 10 keer trapt hij deze 's avonds al weg.
Maar inderdaad: hoe moet dat als het echt koud wordt met je dochter... Heb helaas geen tips meer voor je, je hebt alles al geprobeerd zo te lezen.

Ze voelt koud aan maar is haar temp ook laag? Mijn dochter heeft bv altijd koude handjes en voetjes maar haar temp is normaal. Ze geeft ook geen indruk dat ze t echt koud heeft.

Anders zou ik t ff bij cb navragen hoe dat kan want in de winter zit je er helemaal mee anders.

Veel succes

Andries heeft een pyama aan, slaapzakje zonder lange mouwen, en dan ligt hij onder een laken en fleecedeken.
Handjes voelen iedere ochtend aan als ijsklompjes, maar als ik dan z'n voeten voel, en in z'n nekje dan is hij lekker warm.
Heb je hem al eens getempretuurd?

Hoi,

Lijkt me wel erg veel dekentjes etc voor de tijd van het jaar.Hoeveel moet je dan in de winter gebruiken denk ik dan???Slaapt ze ook dicht bij het raam??Dan zou je het bedje misschien iets kunnen verschuiven...
Inderdaad even temperaturen als ze uit haar bed komt,misschien heeft ze het helemaal niet koud.
Jochem heeft zijn zomerslaapzakje zonder mouwen,en en fleecedekentje met laken,maar hij ligt zowiezo altijd boven zijn deken,die trapt hij er af.

Succes!!!

Groetjes Elma

Nee, het is vaak zo'n 15-18 gr en we hebben dubbel glas. haar bedje staat een meter bij het raam vandaan gok ik. maar als ik het zo lees hebben wij te maken met een echte koukleum.
ik zal haar nekje idd eens voelen morgenochtend.

Misschien is het een optie om het bedje nog wat verder van het raam te verplaatsen??
En als ik lees wat ze allemaal wel niet aan of op zich heeft kwa dekentjes, dan denk ik ook echt van hoe moet dat van het winter dan wel niet??
Ik zou haar indd gewoon even tempen en dan zie je vanzelf of ze het indd echt koud heeft, of dat haar lichaamstemp wel gewoon goed is.

Quinn heeft gewoon een rompertje met korte mouwtjes aan en een pyama en in een zomerslaapzak. Quinn heeft ook altijd koude handjes en voetjes zowel overdag als 's nachts.

Verdere tips heb ik helaa sniet voor je behalve als ze toch echt ondertemp heeft om dan eventueel toch een kruikje te proberen. Succes met je koukleumpje

Liefs marielle

Terug
Bovenaan