zó koud

Jasmine heeft een rompertje met lange mouwen en een piama. Dan in een slaapzak zonder mouwen en onder een dekentje met laken. Koude handjes heeft ze altijd, maar tegenwoordig piept ze 's nachts een aantal keer voor haar speen en dan leg ik meteen haar handjes weer onder de deken. Ik heb ook geen idee wat je verder nog kan doen, misschien alleen haar bedje voorverwarmen met een kruik en van de winter toch de kruik erbij laten liggen.....?

Succes xxx danielle

Ja idd mischien kan je er een kruik bij leggen?
Bryana heeft s,morgens ook altijd koude handjes
ze slaapt ook met d,r handjes boven de dekens.
Ze heeft toch wel veel aan rompertje met lange mouwen een pyama en 2dekentjes in een dekbedovertrek.
Heb j egeen verwarming aan trouwens?
groetjes

Rebecca ligt in trappelzak met nu wel de mouwen eraan, gewoon dunne zomer versie (Hema), en dan verder op luier niets aan, haar kamer is tot nu toe 1 nacht op zn kouds 18 gr geweest, vanavond ook 20. Ze heeft de zon erop staan in de namiddag tot bijna ondergang. En dan doen we een gewoon katoenen lakentje om haar beentjes een beetje tegen te gaan, ivm met de saturatie meter.
Over koude armpjes weet ik dat Rebecca haar armpjes ook vaak wat kouder zijn en soms echt wel flink, maar dat de rest van haar goed warm en heel soms wel zweterig is, ze wilt zelf heel graag haar armen boven de lakens hebben, anders wordt ze nijdig. Dus ik zou echt kijken, is de rest ook kouder, dan er wat aan doen, maar als de rest prima is, niets aan veranderen.
BTW nog geen verwarming aan boven omdat de kamers eigenlijk boven/ rond de 18graden blijven en dat ook gezien gisteren en eergisteren tijdens de nacht, met toch ventilatie rooster open.
Dus ik zou zeggen kijk hoe het verder is!!!
Veel succes ermee!!

Heeey, Liam draagt een rompertje met lange mouw/pyjamaatje en zomerslaapzak zonder mouw. Elke morgen koude handjes, maar warm in het nekje en de rest.....

Ik weet wel dat laag over laag niet de beste oplossing is om warmte te creeeren :s ....sorry, ik wil je zeker niet afvallen. Het werkt hetzelfde als je zelf 2 paar sokken aantrekt....de kou kan er dan niet meer uit en de ventilatie wordt afgesloten. Beter is toch 1 warme deken ipv zoveel en inderdaad toch proberen kruikje aan voeteneind oid....

Succes!!!

Liefssss

Hier ook het zelfde probleem. Een klein koud meisje is ze smorgens. Maar nekje temp is oké.
Dus denk dat het ondanks de slaapzak dekens enz toch goed is. Alleen smorgens van die koude handjes tegen je buik is niet alles haha

Getver, wat naar als je kleintje koud voelt. Heeft ze er ook last van?

Onze kraamzorg zei destijds iets over fleece en een wollen deken. Volgens mij houdt fleeece de warmte niet goed vast en een wollen dekentje wel. Misschien kan kleutermama daar een antwoord op geven.

Hiet slaapt onze vent in een romper, pyama lange mouw en een slaapzak zonder mouwen. Soms in een dunne met mouwen. Net wat er in/uit de was is. Hij ligt onder een dubbele wollen deken (zo'n ding van de Prenatal) met lanktje. Heb het idee dat dit precies goed is. Hij is ook een koukleum en ik had het idee dat hij hier in de nacht ook wakker van werd. Sinds we een pyama hebben toegevoegd gaat dit beter.

Je hebt ook van die superslaapzakken die heten combi sleeper. Die zijn heel warm en dan heb je ook geen deken meer nodig. Idee?

Succes!

Terug
Bovenaan