Zó spannend - 2 dagen voor NOD een positieve test

Ach meis, wat een onzekerheid. En dan ben je ook nog alleen. Het kán er bij horen. Het kan nog innestelingsbloed zijn en de krampen kunnen van je baarmoeder zijn, die aan het groeien is. Maar het kan ook de andere kant op. Dat is hard he? Ik vond de onzekerheid moeilijker dan de duidelijkheid. Ik duim voor je dat het de goede kant op gaat! Hoop dat je het wellicht toch met iemand kunt delen als je daar behoefte aan hebt! 

Jeetje wat erg. En wat slecht dat die test  positief aan gaf  .
Waarom.is een test  afgeprijsd was die al over de datum dan?
Wel raar hoor dat een test positief aan geeft. Weet je zeker dat het je menstruatie is ??

Ja ik zit er toch een beetje sip bij vandaag merk ik.. 
Ik weet niet precies waarom de test met korting werd verkocht.. hij was nog 2 jaar houdbaar en ik kom eigenlijk ook geen slechte ervaringen tegen met de Etos digitale test. 
Vanochtend had ik nog even hoop dat het wellicht niet mijn ongesteldheid was, die is namelijk altijd vrij heftig met veel stolsels. En gister verloor ik dus wel wat roze en bruin bloed, maar niks vergeleken met normaal. Helaas zette het vandaag rond 11 uur echt door. 
Bloed, stolsels, pijn.. de hele rambam. 

Goedemorgen allemaal,
Op 9 augustus begon mijn laatste menstruatie. Sinds van de week dacht ik, zou zo maar kunnen dat ik zwanger ben 5e zwangerschap, dus herken ik inmiddels;)
tegen beter weten in een vroege test gehaald en ja hoor, 5 dgn voor nod een hartstikke positieve test! S avonds nog 1 met mn man erbij gedaan en een dikke streep! 
Toen keek ik op het doosje en zag dat de ene test was vanaf de dag van de verwachte menstruatie. Hoe kan die ooit positief zijn? 

Terug
Bovenaan