A
Anoniem
Guest
hoi meiden
ik heb het even moeilijk...
wij zijn op dit forum allemaal bezig met zwanger worden
ik zit nu zelf in ronde 13,maar nu vraag ik mij in 1x af waar ik mij toch zo druk om maak,
omdat het allemaal zo lang duurt.
ja waarom zeg ik dit...
nou het is zo,een vriendin van mij was maandag uitgeteld
is ze donderdag bevallen dmv een keizersnee
is haar kindje naar de geboorte overleden.
zooooooo verschrikkelijk erg vind ik dit,ik kan het maar niet geloven.
we hebben vandaag het kaartje gekregen,jaaa en dan is het tovh echt als je dat leest.
ik heb haar persoonlijk nog niet gesprooken.
onze vriendschap is niet zo dat we elkaar weekelijks bellen,maar we spreken elkaar wel geregeld via de msn en af en toe bellen we en komen we bij elkaar op visiete.
dus ik weet (nog) niet in detais wat er presies aan de hand is.
ze had mij dinsdag nog gebeld,hebben we nog een uur aan de telefoon gezeten.
ze is altijd zo meelevend dat het bij ons zo lang duurt dat ik zwanger ben(ronde13),
dat vind ze dat zo sneu en dat zij alwel een kind heeft(3 jaar) en zwanger is/was.
zo lief altijd van haar.
en we hadden het er dinsdag nog over gehad dat het zo erg is dat je je kindje kunt verliesen,dat we er niet aan moesten denken en zo...
vrezelijk en nu heeft zij dat zelf,echt onbegrijpelijk!!!!
ik ga haar volgende week bellen,vind het wel heeeeel moeilijk hoor,maar als alles goed was geweest dan was ik er ook heen gegaan,zei ze nog aan de telefoon,als het er is moet je welgouw komen hoor!!!
en mijn schoonzusje loopt nu 9 dagen over tijd,en daar leef je ookzo met mee,en hoop je ook dat het gouw (gezond en goed) gebooren word.
maar het is allemaal zo dubbel,wij willen zo graag,maar nu vraag ik mij dus af waar maak ik mij toch druk om als het nog een jaar moet duuren dan moet et maar,als het allemaal maar goed mag gaan,want dat is toch wel het belangrijkste!!!
dus ik vind het allemaal maar moeilijk,je zit nu echt tussen nieuw leven en dood in!!!
sorry dat het verhaal zo lang is geworden maar moest het gewoon ff kwijt.
xxxtam80
ik heb het even moeilijk...
wij zijn op dit forum allemaal bezig met zwanger worden
ik zit nu zelf in ronde 13,maar nu vraag ik mij in 1x af waar ik mij toch zo druk om maak,
omdat het allemaal zo lang duurt.
ja waarom zeg ik dit...
nou het is zo,een vriendin van mij was maandag uitgeteld
is ze donderdag bevallen dmv een keizersnee
is haar kindje naar de geboorte overleden.
zooooooo verschrikkelijk erg vind ik dit,ik kan het maar niet geloven.
we hebben vandaag het kaartje gekregen,jaaa en dan is het tovh echt als je dat leest.
ik heb haar persoonlijk nog niet gesprooken.
onze vriendschap is niet zo dat we elkaar weekelijks bellen,maar we spreken elkaar wel geregeld via de msn en af en toe bellen we en komen we bij elkaar op visiete.
dus ik weet (nog) niet in detais wat er presies aan de hand is.
ze had mij dinsdag nog gebeld,hebben we nog een uur aan de telefoon gezeten.
ze is altijd zo meelevend dat het bij ons zo lang duurt dat ik zwanger ben(ronde13),
dat vind ze dat zo sneu en dat zij alwel een kind heeft(3 jaar) en zwanger is/was.
zo lief altijd van haar.
en we hadden het er dinsdag nog over gehad dat het zo erg is dat je je kindje kunt verliesen,dat we er niet aan moesten denken en zo...
vrezelijk en nu heeft zij dat zelf,echt onbegrijpelijk!!!!
ik ga haar volgende week bellen,vind het wel heeeeel moeilijk hoor,maar als alles goed was geweest dan was ik er ook heen gegaan,zei ze nog aan de telefoon,als het er is moet je welgouw komen hoor!!!
en mijn schoonzusje loopt nu 9 dagen over tijd,en daar leef je ookzo met mee,en hoop je ook dat het gouw (gezond en goed) gebooren word.
maar het is allemaal zo dubbel,wij willen zo graag,maar nu vraag ik mij dus af waar maak ik mij toch druk om als het nog een jaar moet duuren dan moet et maar,als het allemaal maar goed mag gaan,want dat is toch wel het belangrijkste!!!
dus ik vind het allemaal maar moeilijk,je zit nu echt tussen nieuw leven en dood in!!!
sorry dat het verhaal zo lang is geworden maar moest het gewoon ff kwijt.
xxxtam80