z'n dubbel gevoel allemaal...

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik heb het even moeilijk...

wij zijn op dit forum allemaal bezig met zwanger worden
ik zit nu zelf in ronde 13,maar nu vraag ik mij in 1x af waar ik mij toch zo druk om maak,
omdat het allemaal zo lang duurt.
ja waarom zeg ik dit...

nou het is zo,een vriendin van mij was maandag uitgeteld
is ze donderdag bevallen dmv een keizersnee
is haar kindje naar de geboorte overleden.
zooooooo verschrikkelijk erg vind ik dit,ik kan het maar niet geloven.
we hebben vandaag het kaartje gekregen,jaaa en dan is het tovh echt als je dat leest.
ik heb haar persoonlijk nog niet gesprooken.
onze vriendschap is niet zo dat we elkaar weekelijks bellen,maar we spreken elkaar wel geregeld via de msn en af en toe bellen we en komen we bij elkaar op visiete.
dus ik weet (nog) niet in detais wat er presies aan de hand is.
ze had mij dinsdag nog gebeld,hebben we nog een uur aan de telefoon gezeten.
ze is altijd zo meelevend dat het bij ons zo lang duurt dat ik zwanger ben(ronde13),
dat vind ze dat zo sneu en dat zij alwel een kind heeft(3 jaar) en zwanger is/was.
zo lief altijd van haar.
en we hadden het er dinsdag nog over gehad dat het zo erg is dat je je kindje kunt verliesen,dat we er niet aan moesten denken en zo...
vrezelijk en nu heeft zij dat zelf,echt onbegrijpelijk!!!!
ik ga haar volgende week bellen,vind het wel heeeeel moeilijk hoor,maar als alles goed was geweest dan was ik er ook heen gegaan,zei ze nog aan de telefoon,als het er is moet je welgouw komen hoor!!!

en mijn schoonzusje loopt nu 9 dagen over tijd,en daar leef je ookzo met mee,en hoop je ook dat het gouw (gezond en goed) gebooren word.

maar het is allemaal zo dubbel,wij willen zo graag,maar nu vraag ik mij dus af waar maak ik mij toch druk om als het nog een jaar moet duuren dan moet et maar,als het allemaal maar goed mag gaan,want dat is toch wel het belangrijkste!!!

dus ik vind het allemaal maar moeilijk,je zit nu echt tussen nieuw leven en dood in!!!

sorry dat het verhaal zo lang is geworden maar moest het gewoon ff kwijt.

xxxtam80

lieve tam ik weet wat dat meisje door maakt en ik zeg je dit ze is heel erg verdrietig en ze heeft nu veel pijn hoor ik heb in noveber mijn meisje kyara verlooren bij 41 weeken zwangerschap mijn planceta was los gelaaten en kyara kreg geen zuurstof meer en geen bloedtoeveoer naar een spoedkeizersnee heeft ze nog 8 uur geleeft en is toen in mijn armen overleeden we zijn nu weer 2 maanden bezig en ik ben nartuurlijk heel bang maar hoop dat ik nog een gezond kindje mag krijgen maar ik geef je een raat ga er heen of bel ze laat ze niet vallen want dat doe heel pijn voor je vriendin ik heb het mee gemaakt mijn beste vriendin is hier sins dien niet meer geweest doe het echt niet steun haar en praat er over dat doe goed geef haar raad en zeg dat ze naar www.lieveengeltjes moet gaan daar heb je een mailing lijst voor mensen die dit heben mee gemaakt daar heb ik heel veel steun vanzo een heel verhaal sterkte hoor met dit groote verlies liefs van jolanda

hoi jolanda

badankt voor je reaktie,ik had je verhaal al ergens gelezen hier ,maar dat moet verschrikkelijk voor je zijn.
maar wel fijn dat je mij deze raad geeft,ik ga haar ook cker bellen om af te spreken wanneer ik bij haar kom,hoe moeilijk het ook is.

en hoopelijk ben je gouw zwanger,en dat je dan een lief en gezond kindje mag krijgen.
ik zal aan je denken.

xxxtam80

ach meid,

wat vreselijk!!!!! probeer er voor haar te zijn, hoe moeilijk ook!! mensen waarderen dat later alleen maar! als er iets moois is, dan durven mensen sneller te komen, maar als er iets moeilijks is, hebben wij ze dubbel zo hard nodig!!!!

hoe is het verder met jou?? heb je je eigen verdriet een beetje een plekje kunnen geven??

liefs Tamara

geen dank hoor maar dat heeft ze echt noodig op het moment en ja het zal even moelijk zijn maar dat maak niert uit huilen is goed op het moment liefs van jolanda

tjee zeg ga je toch heel anders tegen een zwangerschap aankijken en dan vooral na de afloop. Een vriendin van mij heeft 6 jaar geleden een problematische bevaling gehad. Zelf bijan doodgebloed en haar zoontje heeft 3 maanden mogen leven.
echt heftig allemaal. Ook moeilijk om daar als vriendin mee om te gaan. 1 tip NOOIT LATEN VALLEN! dat zullen er al genoeg doen. Je hoeft ook niet extra vaak te komen, maar een belletje of een kaartje doet al heel veel.
Sterkte ermee,
liefs daan

Goh Tam,

Zit hier achter de computer te, bah wat een rot nieuws het kippefel staat op mijn arm!!!
Ja idd waar maken we ons dan toch zo druk om zou je zeggen!!! Lijkt me echt het aller ergst wat je kan overkomen, je kindje verliezen, poeh vindt het al moeilijk om wat voor jouw te typen laat staan hoe je vriendin te woord moet staan!! Je kunt alleen maar luisteren en haar troosten en heel belangrijk   er voor haar zijn!!! Wens jullie heel veel sterkte met dit alles!!!

Liefs Sandy

Hoi Tam,
Jee zeg, moest ook even bekomen.......wat erg zeg........zijn gewoon geen woorden voor.
Veel sterkte

Terug
Bovenaan