Zaad aan minimale kant

Hey Fadome,Balen om dit te horen lijkt mij! Je wilt natuurlijk dat alles goed is. Wij hebben zelf ook onderzoeken gehad in oktober. Goed sperma is ongeveer 60miljoen zaadjes op 1 milliliter. Veel Europese mannen zitten tegenwoordig op 40miljoen zaadjes en soms zelfs 20miljoen zaadjes per milliliter. Mijn vriend had 60 miljoen dus wij waren blij. Inmiddels in ronde 11 zwanger. Wat ik mijn vriend wel al heb gegeven de laatste maanden is foliumzuur en zink. Dit schijnt namelijk enorm bij te dragen aan de productie van sperma. Hopelijk kan je er wat mee :)
 
Hoi Fadome Mijn partner en ik komen uit een icsi traject. Het zaad van mijn partner was ook minimaal.Meestal willen ze na 70 dagen nog een keer testen. 1 uitslag hoeft niet zoveel te zeggen, een keer koorts hebben gehad en dat kan sperma al negatief beïnvloeden. Wij hebben zelf 3  icsi pogingen moeten ondergaan voordat ik zwanger werd. Nu zwanger van een prachtig wondertje die we in maart 2019 verwachten. Hoe het verder ook gaat lopen... Heel veel succes samen en mijn tip is blijf samen sterk. Praten en leuke dingen blijven doen. GroetMichelle 
 
Terug
Bovenaan