Zachte stof badcape?

<p style="text-align: center;">Hoi hoi,</p><p>Welke badcapes raden jullie aan voor pasgeboren baby’s en de maanden daarna? Het liefst zo zacht mogelijk en eentje met een capuchon. De meeste die in in winkels tegenkom zijn van harde badstof, alsof het al 50x in de was is gegaan. Ik hoor graag ervaringen!</p>

Wij hadden de badcape van moeders voor moeders. Super zacht en lekker warm! Die krijg je alleen als je mee doet.. misschien dat je een tweedehandse ergens kunt krijgen?

Ik heb er 1 van babys only en 1 van jollein dacht ik.. iig dik en warm! Online kan je veel verschillende soorten vinden, dus zou t eens googlen. Of marktplaats, heb ik gedaan met die van babys only want poeh dat merk is duur.. (maar zo leuk)

Ik gebruik voor het afdrogen en inwikkelen na het douchen/badje een 120x120 wikkeldoek van Lodger! Superzacht, iets rekbaar en drogen heel fijn af (ook ideaal om je eigen (lange) haar mee in een ‘sultan-knoop’ te wikkelen na het wassen). Zit geen capuchon op, maar is zo groot dat je je baby er wel van top tot teen mee in kunt wikkelen. Verder ook handig voor eigenlijk alles met je kleintje... als lakentje, hydrofiel, zonnewering in de wandelwagen, voor bij het voeden etc. 

Moeders voor moeders had ik al gehoord ja, dat die geweldig zijn, maar ik mocht niet meedoen (ivm bloedtransfusie dacht ik), dus dat ging helaas aan me voorbij.. jammer dat je die nergens kan kopen! 

Terug
Bovenaan