Zachte stof badcape?

Bedankt allemaal! Op MP toch maar een moeders voor moeders doek gekocht en wat is ie heerlijk zacht!! Was overigens nog in verpakking..

Die van de Primark zijn ook erg fijn! Lekker zachte badstof, niet dat stugge en lekker ruim zodat je goed kan wikkelen. Zijn 6 euro in verschillende kleurtjes.

Die van de Primark zijn ook erg fijn! Lekker zachte badstof, niet dat stugge en lekker ruim zodat je goed kan wikkelen. Zijn 6 euro in verschillende kleurtjes.

Ik heb gewoon badcapes van hema en leg er een hydrofiel doek in om baby in te wikkelen na het bad. Met een tweede hydrofiel droog ik hem af. Kraamzorg deed het zo bij ons en vond ik een prima oplossing! De doeken zijn zacht voor hdt baby huidje en de badcape van badstof lekker warm en absorbeert.

Toevallig kwam ik bij de action een hele zachte badcape tegen, wit met een beestje erop. Ik heb hem als extra voor als de mvm cape in de was zit. Helaas wel zonder capuchon maar ik vind hem wel heel lekker zacht en warm voor mijn baby, en niet duur. 

Terug
Bovenaan