Zal 2008 het jaar worden dat we ons eerste kindje krijgen??? Zijn er meer die net gestopt zijn me

Hoi allemaal,

Ik moet zeggen dat ik, na een tijdje, de kat uit de boom heb gekeken, mij toch maar heb aangemeld voor het forum. Steeds als ik alles lees begint het te kriebelen en ben ik gewoon blij dat ik niet de enige vrouw ben die van alles voelt en denkt.
Ik ben eind oktober gestopt met de pil de eerste keer dat ik ongesteld werd baalde ik wel even, maar goed laten we niet gelijk de hoop opgegven. Ik merk dat ik het heel graag wil en heb dit steeds voor me gehouden. Maar het doet me echt goed dat ik zeker niet de enige ben.
Fijn om al jullie verhalen te lezen en daar ook op te mogen reageren.
Mijn man en ik wachten het maar even af en hopen dat de natuur zijn werk, als het ff kan, op korte termijn zal doen. Om mij heen worden ook steeds meer mensen zwanger. ik gun het ze allemaal, maar ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje jaloers ben. Aan de andere kant denk ik dat mijn beurt ook nog wel komt en het is deze mensen uiteraard ook van harte gegund. Op dit moment geniet ik met volle teug van mijn neefjes en nichtjes. Maar er 1 van jezelf is toch ook geweldig.
Graag zou ik van jullie willen weten of er mensen ervaringen hebben met de ovulatietesten en hoe dit gaat? Ik heb er namelijk al wel veel over gelezen en gehoord, maar niet direct iemand gesproken die het toepast.
Nou ik hoop snel iets te mogen horen en dat ik gezellig mee kan kletsen, want tja mijn man word er nu soms als een moe van , zegt ie............

liefs

dag dames
ik kom ook af en toe even op t forum kijken. ben nog maar net (een maand) gestopt met de pil en we gaan voor een kindje, maar wil er niet teveel op gefocust zijn. dus ben er ook heel vaak niet mee bezig.
wel merk ik dat je erg op je lichaam let, en al sik iets voel snel denk, is t iets/wat dan etc.
ik moet komende week ongesteld worden en verwacht dat ik t gewoon word. we'll see.
ik moet zeggen dat ik lang tegen t idee: zwanger zijn/kindje krijgen heb aan gehikt, en nu je t eenmaal wil, dat t dan ook steeds welkomer is, nu mag t ook wel direct gebeuren. grappig is dat.

succes allemaal
suzanne

Ook wij hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Begin december heb ik mjin Mirena laten verwijderen. 11 december was ik voor het eerst ongesteld, dit was echter net iets meer dan 1 dag.

Als ik van een gemiddelde cyclus uitga zou ik 1e kerstdag mijn ei krijgen.

Nu we eenmaal de beslissing hebben genomen, lijken de weken voorbij te KRUIPEN. En we zijn nog maar net begonnen

Ik wens iedereen in ieder geval een vruchtbaar 2008!

Hoi Allemaal,
Ook ik ben sinds oktober gestopt met de pil, 15 december
is de laatste x dat ik ong, was.
Dat wil zeggen dat ik een deze dagen mijn eisprong heb, spannend,
nou heb ik er nooit bij stilgestaan maar nu ik er bij nadenk
heb ik altijd rond mn eisprong ontzettend veel zin in sex, hebben meer vrouwen dat ook??? en zou je dan eigenlijk al te laat zijn??

groetjes Debby

hallo allemaal!

hier nog iemand die net is gestopt met de pil!
22dec pas gestopt,maar vind t leuk om op zo'n forum me te kletsen!
ook mijn man word nu al gek van me!hihi...
als mijn cycles direct normaal zou zijn,is mijn ei er op 8 jan.
dus in 2008 flink aan de klus!!

nou hoop dat iedereen snel zwanger is! en veel klusplezier voor
2008!en hopen dat het een zeer vruchtbaar jaar word!

groetjes suus

Hallo allemaal,

Ik ben gestopt met de pil sinds 1 december. Vind het erg leuk mee te lezen over de verschillende verhalen van iedereen. Al is het mij wel duidelijk dat het bij geen enkele vrouw hetzelfde verloopt. De een heeft wel veel zwangerschapssymptonen en is niet zwanger en de andere juist geen en is wel zwanger......niet echt een pijl op te trekken moet ik zeggen.

Wens iedereen hier alvast een vruchtbaar 2008 en hoop dat iedereen snel zwanger is.

Groetjes

quote: Verwachting reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-12-2007 00:07:40'));

Ook wij hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Begin december heb ik mjin Mirena laten verwijderen. 11 december was ik voor het eerst ongesteld, dit was echter net iets meer dan 1 dag.

Als ik van een gemiddelde cyclus uitga zou ik 1e kerstdag mijn ei krijgen.

Nu we eenmaal de beslissing hebben genomen, lijken de weken voorbij te KRUIPEN. En we zijn nog maar net begonnen

Ik wens iedereen in ieder geval een vruchtbaar 2008!

Ja ik weet wat je bedoelt. Wij hebben ook de beslissing genomen en het wachten duurt allemaal zolang. Ben er vandaag achter gekomen, de RD's zijn uit een doosje gekomen, dat de eerste poging is mislukt. Op naar de 2e poging....
Maar goed was ook te mooi dat de eerste poging meteen zou gaan lukken.......

quote: susannevd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-12-2007 15:33:24'));

dag dames
ik kom ook af en toe even op t forum kijken. ben nog maar net (een maand) gestopt met de pil en we gaan voor een kindje, maar wil er niet teveel op gefocust zijn. dus ben er ook heel vaak niet mee bezig.
wel merk ik dat je erg op je lichaam let, en al sik iets voel snel denk, is t iets/wat dan etc.
ik moet komende week ongesteld worden en verwacht dat ik t gewoon word. we'll see.
ik moet zeggen dat ik lang tegen t idee: zwanger zijn/kindje krijgen heb aan gehikt, en nu je t eenmaal wil, dat t dan ook steeds welkomer is, nu mag t ook wel direct gebeuren. grappig is dat.

succes allemaal
suzanne

Grin, dat gevoel komt mij ook heel bekend voor. Het liefst zou ik nu gisteren zwanger zijn zeg maar......

Terug
Bovenaan