A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik moet zeggen dat ik, na een tijdje, de kat uit de boom heb gekeken, mij toch maar heb aangemeld voor het forum. Steeds als ik alles lees begint het te kriebelen en ben ik gewoon blij dat ik niet de enige vrouw ben die van alles voelt en denkt.
Ik ben eind oktober gestopt met de pil de eerste keer dat ik ongesteld werd baalde ik wel even, maar goed laten we niet gelijk de hoop opgegven. Ik merk dat ik het heel graag wil en heb dit steeds voor me gehouden. Maar het doet me echt goed dat ik zeker niet de enige ben.
Fijn om al jullie verhalen te lezen en daar ook op te mogen reageren.
Mijn man en ik wachten het maar even af en hopen dat de natuur zijn werk, als het ff kan, op korte termijn zal doen. Om mij heen worden ook steeds meer mensen zwanger. ik gun het ze allemaal, maar ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje jaloers ben. Aan de andere kant denk ik dat mijn beurt ook nog wel komt en het is deze mensen uiteraard ook van harte gegund. Op dit moment geniet ik met volle teug van mijn neefjes en nichtjes. Maar er 1 van jezelf is toch ook geweldig.
Graag zou ik van jullie willen weten of er mensen ervaringen hebben met de ovulatietesten en hoe dit gaat? Ik heb er namelijk al wel veel over gelezen en gehoord, maar niet direct iemand gesproken die het toepast.
Nou ik hoop snel iets te mogen horen en dat ik gezellig mee kan kletsen, want tja mijn man word er nu soms als een moe van , zegt ie............
liefs