Zal dit een zwangerschaps teken zijn?

<p>Beste forumleden,</p><p>Ik zit nu op dag nod 25.</p><p>Ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 27 en 30 dagen gemiddeld .</p><p> </p><p>We hebben gewoon op de gok seks gehad.</p><p> </p><p>Ik heb sinds afgelopen maandag met regelmaat krampen in me buik soms heeft het wat weg van menstruatie krampen maar ik voel ook me darmen rommelen. Ook me borsten voel ik sindsdien dat ze jeuken/ prikken.</p><p> </p><p>Nu zat ik gister in een restaurant en het viel me op dat me bh strak ging zitten eenmaal thuis zag ik idd de striemen zitten van me bh en hele zichtbare aders op me tepel/borsten die helemaal doorlopen tot me decolleté,</p><p> </p><p>Wie herkende dit als vroeg teken?</p>

Hee! 

hier hetzelfde! Ik heb ook sinds 2dagen blauwe aders over mn borsten en voorheen had ik het niet.. spannend!
vanochtens toen ik wakker werd had ik ook krampen en dan echt neee nu word ik ongesteld. Maar nog steeds niks. Wel erg rommelende darmen.
heb na mn eisprong een weeklang gehad dat ik zoveel drang had om te moeten plassen. Ik vind het zoooo spannend ?

heb echt geen idee wat ik moet denken, ik durf niet te hopen haha.
Succes!! 

Nou ik ben vanochtend dus om testen geweest. Mn vriend kwam thuis en ik zei ga het nu doen. Hij zei oke ga maar. Ik zei het eigelijk meer vooor de grap, haha. Ik heb test gedaan en je ziet een streep. Licht en later zag je het beterder. Ohhhh ik vind het zo spannend. Ik kan het eigelijk gewoon nog niet geloven dat ik zwanger ben! Maar in ben voorzichtig heeeeeel blij!!

Wauw gefeliciteerd !!   ik heb 2 u geleden getest was negatief.. Had ik kunnen verwachten en te vroeg waarschijnlijk en de vroege zwangerschapstest van de action moet met ochtend urine ook niet gedaan maar was te nieuwsgierig denk wie weet je leest wel eens dat er mensen al best ver van tevoren positief testen en gezien ik vanavond een vrienden avondje heb dacht ik als ik nu positief test laat ik de alcohol staan .   Ik wacht nog rustig een paar dagen af maar wel spannend..   Hoeveel dagen ben jij overtijd nu en welke test heb je gebruikt?

Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik ook last van kramp, dacht dat ik ongesteld ging worden. Mn borsten waren ook erg gevoelig en groeienden ih begin van mn zwangerschap erg hard. Dus het zou wel kunnen, hoop dat je snel positief test! Inmiddels ben ik 29+2 zwanger en heb ik ook veel aders over m'n borsten/decolleté, lijkt wel een landkaart haha. Weet alleen niet zo goed wanneer dat kwam... 

Terug
Bovenaan