Zal dit een zwangerschaps teken zijn?

ah wat jammer dat je negatief teste... misschien idd te vroeg. Geniet van je vrienden avondje!
ik weet dus eigenlijk niet hoelang ik overtijd ben. Ik heb tussen de 30-33 dagen cyclussen.. dit is nu dag 31. En had maandag 13januari een positieve ovulatietest. 

ik heb ook de early test van de action. Morgenochtend ga ik nog een x testen met de early en dan ook nog met een clearblue. Ik vind het nog steeds zooo spannend.
juist ondat ik 3jr geleden met mn ex ook zwanger probeerde te worden en ik dan hele onregelmatige cyclussen had, wel tussen de 50-60 dagen (ik had dus vanmezelf geen eisprongen). Later naar de gyneacoloog gegaan en PCOS vastgesteld. Toen met de clomid tabletten geprobeerd alleen toen zijn we daarna uit mekaar gegaan. En nu met mn nieuwe vriend ben ik gwn weer gestopt met de pil en daarna had ik dus gewoon een eisprong, want ik werd toch elke maand ongesteld.. dus met mn ex was het gewoon echt niet meant to be. Haha!
en nu met mn vriend dus wel, dus het moest gewoon zo zijn 3jaar geleden. Vind het nog steeds heeeel bijzonder dat het kan, opeens zonder tabletten enz!
vandaar dat ik het dus gewoon een soortje echt nog niet kan geloven.

ik duim voor je hoor, hoop dat je ook snel positieve test heb!!

Hee!

ik heb vanochtend weer een test gedaan en deze was positief! Eerst de early van de action en daarna de clearblue en deze gaf aan zwanger 1-2weken! 
ahhh ik ben zo blij en nog steeds zo onwerkelijk!! 

hoe is het bij jou? @mariskatje
wanneer wil je weer gaan testen?

Super fijn voor je! Gefeliciteerd nogmaals.

Wat voor zwangerschaps symptomen heb je allemaal nu?

Ik weet niet wanneer ik ga testen ik wacht nog een paar dagen denk ik.
Zit nu op dag 26 maar heb onregelmatige cyclus .
Aan me tepels zie je duidelijk veranderingen en aders erdoor lopen vooral de zijkant van me borst is opgezwollen waardoor me bh’s wat strakker zitten heel apart .

Dankjewel meis! Hoop voor jou ook snel een positieve test. Misschien is het nu nog wel te vroeg..
mijn symptomen zijn:
*begon met opeens heelveel plassen. Ik kwam net van de wc en had weer de drang. Heb me urine naar de huisarts gebracht en het was gewoon schoon dus geen blaasontsteking of iets...
*toen kreeg ik aparte pijn in me onderrug.
*krampen en rommelende darmen
* en toen de blauwe aders over mn borsten..

Beetje zoals ik dus..

Mega spannend!
Ben nu op visite en me bh gaat al strakker zitten zie de striemen zitten.. als dit geen zwangerschap is dan weet ik niet hoe dit kan. 

Maar durf niet te hopen maar het is wel apart.

Vanmorgen een test gedaan negatief.

Afwachten dus omdat ik een wisselende cyclus heb is het moeilijk in te schatten .
En Hoor en lees dat sommige pas echt positief testen bij overtijd zijn dus er is nog altijd kans. 

[quote quote=10287522]Ohhh ik hoop het ook zo voor je! Spannend hoor. Hou me op de hoogte [/quote]

Nou ik heb sinds gister avond last van menstruatieachtige krampen . Ook momenten niet en dan komt het weer. 
Nog geen bloed gezien enkelt wat gele afscheiding.

hoe ging dat bij jou? Jij dacht ook dat je ongesteld ging worden toch ?

Terug
Bovenaan