Zal even vertellen hoe het wachten mij vergaat

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag was het een week geleden dat ik geinsemineerd ben voor alweer de 4e keer.
Dus ik zit nu diep in mijn wachtweken.

Het wachten leek goed te gaan, maar nu word het toch wel weer heel vervelend.
Wachten duurt echt zo lang.

En ik heb al sinds de inseminatie verschijnselen. Wat dus eigenlijk helemaal niet kan volgens mij. En ergens denk ik ook dat het gewoon van de hormonen komt maar.........ik maak me helemaal gek.

Namelijk: Ik heb gespannen en sávonds pijnlijke borsten, ben de hele dag misselijk, al heb ik nog niets gegeten het zit echt net onder mijn huigje. En als ik mij inspan krijg ik steken onderin mijn buik.
Nu heb ik een flinke griep gehad dus misschien heeft dat er ook mee te maken.

Ik verwacht aan de ene kant ook niet zo veel meer van de IUI behandelingen en ik weet dat we hiermee maar zo'n 10 % kans per maand hebben zwanger te raken. Maar na zo'n drie en half jaar blijf je toch ook meer dan hopen dat de 5 en 6e IUI niet nodig is en zeker dat IVF ons bespaard blijft. Ik wil zo graag zwanger zijn.........een kindje in mijn armen hebben en het leven verder met z'n drieën doorgaan.
Dus ik hoop het maar zo....................
Sommige zeggen: Je bent er veel te veel mee bezig. Maar hoe kan je tijdens IUI nu niet bezig zijn met hopen en denken aan een eventuele zwangerschap. Het liefst ga ik vast shoppen bij bv de prenatal, maar ja dat doe je ook niet he!

Deze week nog maar afwachten dus........Ik zou willen dat als ik mijn ogen dichtdoe en daarna weer open dat het al zaterdag is.

Groetjes,

Cynthia

P.s. ik ben bezig een web-log op te zetten, ik ben nog druk bezig en het lukt me nog steeds niet foto's toe te voegen maar hier is het adres: www.cynthia1975.web-log.nl

Ik denk dat we allemaal wel snappen hoe je je voelt aangezien we allemaal in diezelfde rotschuit zitten.
Niet zo makkelijk inderdaad om er niet mee bezig te zijn.
We moeten echt proberen om vertrouwen te houden hoor Cynthia al is dat soms errug moeilijk. En als het IVF moet worden dan komt dat ook wel weer goed. Denk maar aan SUUS die kreeg 9 x IUI en toen IVF. Bij de 2e IVF is ze zwanger geworden van een tweeling en nu is ze al tonnetje rond. Aan dit soort voorbeelden moeten we ons vasthouden hoor!!

lfs ing

Daar heb je zeker gelijk in Ing!
Ik zal geduldig moeten zijn, en als het weer niet raak is
vol goede moed naar ronde 5

Hoi,
Je voelt je dus anders als anders na deze inseminatie? Wie weet! Ik hoop dat de 5e niet nodig is! En maar weer wachten..... sterkte ermee, groetjes Noortje

Bedankt voor jullie goede wensen, ik hoop zeker met goed nieuws te komen. Nog een paar dagen afwachten.

Ik ben net terug uit het zwembad ik doe elke week aan aquarobics met een vriendin van me. Nu waren we na de zomerstop niet meer geweest, zij druk, ik ziek, en de inseminatie, dus we dachten vandaag: we gaan er eindelijk weer vol goede moed tegenaan.

Dit hebben we dus ook gedaan en het was weer erg lekker en leuk (en heel druk iedereen schijnt het aquarobics gevonden te hebben)

Maar nu kreeg ik ineens erg last van mijn buik tijdens het huppen. Daarna zwemmen we nog 15 baantjes toen had ik weer nergens last van maar daarna onder de douche en op dit moment ook, heb ik last van mijn buik.

Misschien toch niet zo'n goed idee geweest, ik zal het mezelf nooit vergeven dat als ik wel zwanger blijk dat het dan fout gaat omdat ik zo idioot sta te springen.

Volgende week weet ik of het goed zit of dat het niet gelukt is. Maar ik heb besloten wel wat voorzichtiger te gaan doen.

Ik had er eigenlijk even niet zo bij nagedacht, en misschien is het ook wel omdat ik 2 maanden helemaal niets gedaan heb, en mijn lichaam denkt"Hoho wat doe jij nu allemaal zo ineens................

Weten jullie dat misschien?
Kan een vruchtje door een klein uurtje aquarobics losraken?
Toen ik last kreeg ben ik wel gelijk iets rustiger gaan huppen maar toch, heb er wel een naar gevoel bij op het moment.

Hoi Cinthya

Niet bang zijn hoor! Als je zwanger bent, kan je de eerste 3 maanden gewoon blijven sporten enzo. Een vruchtje zit heel stevig vast. Dat gaat echt niet zomaar los. Het is altijd verstandiger een beetje rustig ana te doen, maar ik zou me echt geen zorgen maken hoor!

Nog 4 nachtjes slapen!!!

Groetjes
Caroline

hoi meid,

Ik denk niet dat het kwaad kan hoor die aquarobics. Ten eerste is het in het water en dat maakt de klappen voor je lichaam minder zwaar. En ten tweede mag je bijna allle sporten in het begin blijven doen. Jaren gelden heb ik ook aan aquarobics gedaan en toen waren er ook genoeg zwangeren bij. En werd er juist verteld dat je dat nog heel lang gewoon mag doen.

Als je je er niet zo goed bij voelt zou ik het gewoon even niet doen tot je zeker weet dat je zwanger bent en dan kan je het altijd nog eens bij de artsen navragen. Maar ik denk dat sporten altijd goed voor je is zolang je maar naar je lichaam luisterd.

Het klinkt wel zwanger die klachten van je hoor

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan