Zal even vertellen hoe het wachten mij vergaat

het word maar moeilijker en moeilijker nu de dag naderd...............

Maar ik moet rustig blijven afwachten.

Vanochtend was ik weer zo ontzettend misselijk, ik dacht nog even en de auto moet op de vluchtstrook zodat ik ontzettend over mijn nek kan gaan. Maar gelukkig het was niet nodig.

Als ik zwanger ben............dan ben ik niets liever dan misselijk (al hoewel het is natuurlijk niet erg fijn) maar ja dat neem ik dan allemaal maar voor lief.
Maar ben ik zwanger...........................................

Ohhhh mijn hemel was het alvast maar ergens volgende week.
Maar mijn diepe gevoel zegt: Dat het heus weer NIET geluikt is.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit nog zwanger zal raken.

Jeetje wat spannend zeg!
Ben je wel vaker eens zo misselijk? Hopen dat je morgen weer flink misselijk bent....ik wil wel 9 maanden ziek zijn, gewoon bevestiging dat je gewoon VET zwanger bent.
Wordt wel heel spannend daar, wat duren die weken dan lang niet....leven van cyclus naar cyclus?!?!?!?!?
Ik heb gelezen dat je al erg lang bezig bent.
Ik hoop dan ook zo dat het deze maand RAAK mag zijn.
Heel veel succes met wachten.

LIefs van mij.

Hoi Cynthia,
Natuurlijk ben je er mee bezig! Dat zijn we toch allemaal en hoe langer het duurt hoe meer we ermee bezigzijn!
Ik hoop echt voor je dat je lijf je deze keer niet in de maling neemt! Probeer je gedachten bij iets anders te houden (makkelijk lullen he) want dat is het beste. En voor dat je het weet is het zaterdag. Ik duim voor je!!!
Liefs,
Anne

Heeeeeeeeeey Cynt,

Wat is dat inderdaad altijd rot he?die wachtweken! Ik leef helemaal met je mee! Hoop zo voor je dat het deze keer goed gaat en jullie mogen genieten van een mooi wonder.
We kabbelen allemaal rustig verder met het bootje en af en toe stapt er iemand uit om aan land te mogen genieten. Hoop dat jij snel bij ons uit het bootje stapt en er nog vele mogen volgend.
Ga lekker leuke dingen doen, gewoon waar je zin in hebt en stroomt je hoofd weer even over dan kom je hier gezellig babbelen. We slepen elkaar er wel door heen!!
Hou je taai,

een dikke knuffiebuffie Sjan

Hoi Cynthia,

ik snap heel goed dat je er veel mee bezig bent hoor!!! Mensen zeggen heel makkelijk dat je dat niet moet doen,maar meestalzitten zij niet in hetzelfde schuitje...
Ik wens je veel sterkte en ik hoop echt dat je zwanger bent. Enne, maak je niet druk om  de aerobic-les, want dat kan echt geen kwaad! Liefs, Cindy

Wat spannend zeg! Ik hoop zoo dat het raak is! Ik wens je heel veel misselijkheid toe de komende dagen en dat bedoel ik positief hoor! groetjes Noortje

Terug
Bovenaan