Zal het eindelijk zo zijn???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb altijd een vrij korte cyclus.  
Om een voorbeeld te geven; Ik werd op 7/8 ongesteld  en toen  werd ik  weer ongesteld  op 30/8. Dat is dus vrij snel achter elkaar.
Ik had afgelopen donderdag 20/9 ongeveer  ongesteld moeten worden, maar ik ben het nu nog steeds niet. Ik heb  wel een soort ongesteldheidskrampjes vanaf afgelopen donderdag.
Het zou waarschijnlijk  te vroeg zijn om  een test te doen, maar ik ben zo nieuwsgierig of het nu eindelijk gelukt is. We zijn namelijk al bijna een jaar bezig.
Wie heeft  een idee?    

Hoi hoi
ik heb ongeveer hetzelfde als  jouw!!!
Ik had donderdag ook mijn nod dag maar ben et nu ook nog niej...
Ik ga als et zo blijft zondag pas testen!!!!
Ik heb eigenlijk ook al een klein weekje last van krampen en elke keer denk ik van ow nu wordt ik et vast!!!!maar niet dus..
Heb je verder ook nog rare klachten ofzo dan???
Liefs Miranda

Hoi Engeltjuh,

Fijn om te horen dat er iemand in het zelfde schuitje zit!
Ik heb inderdaad ook het gevoel dat ik ongesteld moeten worden.
Verdere klachten die ik de laatste dagen heb gehad; 's avonds een beetje misselijk, hoofdpijn, moe en weinig zin om iets te doen.
Ik weet natuurlijk niet of deze klachten hiermee te maken hebben.
Heb jij verder klachten?
Ik ben alleen bang dat ik een dezer dagen toch ongesteld wordt, omdat die krampjes zo aan voelen.
Nog maar even afwachten denk...

Ik heb ten eerste 1,5 week geleden bij het afvegen wat bruin/rood spul gehad(denk zelf dat dat een innestellingsbloeding was..
-erg moe
-af en toe misselijk
-vaker plassen
-humeurig
-donker wordende tepels
-bobbeltjes op de tepels
-meer afscheiding
Nou dat is al heel wat!!!!
Ik heb zelf wel het gevoel dat ik zwanger ben eigenlijk want ik ben normaal heel regematig en et is nu voor et eerst dat ik zo overtijd ben
En ik heb ook al 2 weken een soort verliefd gevoel in mijn buik..weet niej zo goed hoe ik dat moet omschrijven!!

Ik zou gewoon een test doen. Ik heb op mijn NOD vorige week een test gedaan en had al een week last van kleine krampjes en ik ben zwanger!! Ook na een langere tijd, dus heel erg gelukkig nu. Ik heb een kruidvat test gedaan en deze had een vette dikke blauwe streep. Succes ermee.
Groetjes,
Famke80

Hier nog wat glitter erbij, misschien helpen ze!!

Hoi Engeltjuh,

Ik hoop voor je dat het zo is. Ben benieuwd als je je test heb gedaan.
Ik wacht denk nog wel even af tot vrijdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben, doe ik denk een test.
Kan bijna niet wachten en nu maar hopen dat de ongesteldheid uit blijft!

Hoi Famke80,

Hoe lang waren jullie al bezig om zwanger te raken?
Ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap en veel geluk natuurlijk!

Terug
Bovenaan