Zal het eindelijk zo zijn???

ik weet van toen ik zwanger was mijn zoontje had ik ook de hele tijd buikpijn alsof ik ongi moest worden maar  was gewoon in verwachting.

Groetjes dominique

Hey hallo!

Net als jou voel ik al een tijdje ongesteldheidspijntjes (vaag gevoel in mijn onderbuik)
Zal effe uitleggen hoe het bij zit:
Ik ben in Mei gestopt met de pil.
De voorlaatste cyclus was 24 dagen, de laatste 43! dagen. In deze cyclus zit ik vandaag op dag 41. En er is nog steeds geen ongie te bekennen. Zit steeds te kijken, maar nee hoor, gelukkig maar!
10 September dacht ik ongie te worden, maar het bleef 1 dag bij wat roze/ bruine afscheiding. Dus ik dacht aan een innesteling.
De dagen daarna kreeg ik steken in mijn liezen, bruikkrampjes, kon moeilijker naar de wc en een wat opgeblazen buik. Kreeg echt een positief gevoel. Dus, ikke afgelopen zondag getest, maar nee, (nog) niet! Geen positieve test dus. Nu hoop ik dat ik op dag 39 te vroeg was met testen.
Nu is het dus 15 dagen geleden dat ik dacht een innesteling te hebben, hoe kun je dan na zoveel dagen negatief testen? Is dat echt te vroeg dan?
Geen idee...

Ik hoop voor jou (en de anderen) dat je snel positief test!  

Liefs ken

Hoi Debke,
Het was de 7e ronde dus uiteindelijk achteraf valt het nog wel mee, maar het lijkt zo lang, als je het zo graag wilt. En iedereen is dan ineens zwanger in je omgeving.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van je test.
Welke test ga je gebruiken?
Groetjes,
Famke80

Heej meiden..men mannetje en ik hebben toch net getest omdat we wilden weten waar we aan toe waren...

EN IK BEN ZWANGER!!!!!!!

ongelofelijk..et was de eerste ronde na de miskraam en ik ben gewoon weer zwanger..
 dus hier komen de glitters   ************************************

Ha Engeltjuh,

Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor jullie.

Zodra ik mijn test heb gedaan, laat ik het weten.

Hoi Famke80,

Ja ik begrijp wat je bedoeld. De eerste paar maanden zijn leuk en spannend.
Maar daarna raakt je geduld toch langzamerhand een beetje op.
Ik denk dat ik ga testen met Clear Blue. Maar volgens mij maakt het niet zo veel uit welke je gebruikt. Ik heb begrepen dat ze allemaal redelijk betrouwbaar zijn.
Of heb jij hier andere ervaringen mee?

Hoi Debke,
Nee maakt volgens mij qua betrouwbaarheid niks uit, alleen schijnt het dat de kruidvat en de sensitest gevoeliger zijn dan de anderen, dus ook als je nog heel weing hcg hebt meten ze het eerder dan de overige testen.
Ben benieuwd naar de uitslag, wanneer ga je testen?
Groetjes,
Famke

Hey Engeltjuh: SUPER GEFELICITEERD!!!!
Een hele fijne zwangerschap!

Voor de rest van de meiden: Ik duim hoor! En hoop dat jullie positief testen!

Liefs...

Terug
Bovenaan