zal het ooit nog?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even mijn ei kwijt hoor. Gister weer eens ongesteld geworden. Dit was dus ronde 12. Gister was mijn verjaardag dus ik had genoeg afleiding, maar vandaag slaan de gevoelens weer toe. Aan de ene kant heel laconiek; had niet anders verwacht, klinkt gek maar het lijkt te wennen. Aan de andere kant vraag ik me af of wij ooit met zijn viertjes zullen zijn (mijn zoontje is nu 2,5 jaar).En daar wordt ik zo onzeker van.

De onderzoeken die door de gyn zijn gedaan, waren allemaal goed (alleen de kwaliteit van de eisprong had de gyn liever iets beter gezien). Dus ik snap het niet meer.
Ik gun het iedereen om het geluk  en de liefde van een kindje mee te maken, maar   ik ben  soms zo jaloers! En dan vooral op mensen die wel 2 kindjes hebben. Hoewel jaloers ook weer niet het goede woord is....

8 Mei moet ik weer naar de gyn om alle uitslagen bij elkaar te bespreken en dan? Ik heb geen idee wat er dan gaat gebeuren.

Zo, ik heb even van me af kunnen tikken.
Iedereen heel veel geluk!
XXXYvet

Balen is dat ja, dat je weer ongesteld wordt als je zo druk aant klussen ben. Bedenk wel: jij hebt tenminste al n lief menneke...Sommige meiden zijn al tijden bezig om uberhaupt n kleintje te krijgen...!!!!
Wil niet zeggen dat je geen jaloerse gevoelens mag hebben, heeft iedereen van ons denk ik wel eens...maar geniet van de dingen die je al hebt!!!! Veel succes nog in ieder geval  

Hoi Yvet,
Ik begrijp je maar al te goed!!
Balen dat je ongi bent geworden. En nog meer dat je er eigenlijk helemaal niet van
staat te kijken. Vreemd he?
Maar ik begrijp je verlangen naar een 2e kindje. Wij zijn ook bezig voor een tweede.
En het verlangen naar een 2e kindje (of 3e of 4e) is echt net zo groot als bij de 1e.
Dus zeggen dat je blij moet zijn met wat je hebt (bovenstaand) is behoorlijk grof.
Want als je die gevoelens eenmaal hebt dat je gezinsuitbreiding wilt, wil natuurlijk
niet zeggen dat je niet al gezegend bent met een kindje. Het staat los van elkaar.
Ik hoop dat je 8 mei duidelijkheid krijgt en misschien raak je toch snel zwanger!!!
Dat hoop ik echt voor je.
Veel sterkte en liefs Melanie

Balen voor je zeg, maar schrijf het hier maar lekker van je af als dat je oplucht.
Succes verder ermee

Dag naamgenootje...  Ik snap wat je bedoelt met dat het grof is en hoe jij t formuleert komt het idd grof over. Lees wel goed, want zo heb ik het helemaal niet bedoelt en zeker niet opgeschreven. (Dat is jammer van het typen, dan kan je de klemtoon niet op de goede manier duidelijk maken). Ik bedoelde alleen maar dat sommige voor de eerste al tijden bezig zijn en zij heeft het geluk al n lekker klein menneke te hebben. Dat ze daar lekker van moet genieten....

Jammer dat het zo opgevat wordt, want net als iedereen leef ik met iedereen mee en niks is erger dan ongi worden als er op iets anders gehoopt wordt!!

Nogmaals veel klusgeluk en hopelijk is t snel raak! N gezinnetje van 4 is hier ook de grote wens en hopelijk kunnen jullie snel t nestje compleet maken..

Jammer voor je. Het "jaloerse" gevoel zal iedereen wel kennen. Meiden zonder kinderen op een moeder met 1 kind, moeders met 1 kind op moeders met meerdere kinderen etcetera.
Wat Mella Bella ook bedoelt is, denk ik, dat je het ook wat moet proberen te relativeren.
Da's moeilijk voor ons allemaal. Je wilt zo graag en bent er (wellicht) dag en nacht mee bezig, maar meer doen dan je al doet kan je toch niet.
Het is denk ik altijd goed om in elk geval blij te zijn met het geluk wat je al hebt en als daar nog meer bijkomt dan is dat mooi meegenomen.
Ik hoop dat het in de toekomst gaat lukken om uit te breiden tot 4 gezinsleden.  
Net zoals voor alle anderen en mezelf duim ik voor je!
Groetjes V.  

hoi,
ik snap je wel dat je verlangen naar een 2e kindje groot is ik denk dat ik dat ook zou hebben wij hebben er nu 27 maanden over gedaan om zwanger te worden en ben gewoon spontaan zwanger geraakt heel onwerkelijk maar echt waar
succes en hoop dat je snel zwanger word

liefs ineke

Hoi Vetje76

Ik snal heel goed hoe je je voelt, wij zijn nu ook 10 maande bezig voor de 2e.
Soms denk ik ook weleens dat ik eigenlijk niet mag klagen omdat we al een kindje hebben, maar de wens voor een 2e is echt heel erg groot!

Hoop voor iedereen dat het snel raak is, voor het 1e 2e of misschien wel 5e kindje!

Terug
Bovenaan