zal het ooit nog?

Allemaal bedankt voor jullie reactie!
Tuurlijk ben ik al heeel blij met wat ik heb, en daar geniet ik elke dag weer van. Maar dat neemt idd het gevoel voor een 2e niet weg. Ook dat gevoel is heel sterk. Wetende dat het met mijn zoontje met 1 maand raak was, maak ik me best zorgen.

Nogmaals, ik gun het iedereeen om zo'n klein wondertje te mogen mee maken.

Succes allemaal

Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik voel precies hetzelfde! Ook wij zijn nu ronde 14 ingegaan voor ons tweede kindje (zoontje is in februari 2 jaar geworden) en ook ik maak me best zorgen. Ik heb me voorgenomen nog 1 ronde af te wachten en dan maar naar de huisarts te gaan.

Ook ik ben best wel "jaloers" als ik moeders met twee of meer kinderen zie lopen of als iemand in mijn omgeving zwanger raakt (lijkt trouwens de laatste tijd wel heel vaak te zijn!) en realiseer me dan wel dat ik er tenminste al eentje heb, maar dat maakt de wens naar een tweede niet minder!!!

We moeten de moed er maar in houden!!

Groetjes,

Irene

Hoi Yvet

Hier nog zo'n moeder die graag hoopt een tweede kindje op deze wereld te mogen zetten. Ik snap je gevoel helemaal! Ik heb zelf een dochter van 2 en we zijn ook alweer in ronde 10 beland. En dat terwijl het bij m'n meissie in ronde 2 al raak was. Nu slaan regelmatig de twijfels toe; ik heb een superregelmatige cyclus en weet mijn eisprong via ovulatietesten altijd haarfijn te achterhalen. Dus daar kan het niet aan liggen. Heb geprobeerd er minder mee bezig te zijn (dus ook afstand nemen van dit forum) maar ook dat heeft (tot nu toe) geen baat gehad. Tarwekiemcapsules?? Ik werd er alleen maar misselijk van.

Ik heb deze week dan ook besloten de stap naar de gyn te zetten. Over twee weken heb ik m'n eerste afspraak. Ik vind het reuze spannend. In de tussentijd zit ik stiekem heel hard te hopen dat ik deze ronde zwanger ben (NOD is 28/4) -- dan hoef ik de mm niet in,... maar ja m'n gevoel zegt dat het weer niet raak is,....

Ik wens je in ieder geval veel succes toe en hopelijk krijg je 8 mei wat meer duidelijkheid. En laten we hopen dat we dit jaar nog mogen roepen dat onze kindjes een broertje of  zusje krijgen............

Groetjes, cee

Hoi,

Goh, Cee en Irene, 2 mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Natuurlijk gun ik het jullie niet, maar het geeft wel een gevoel van "ik ben niet de enige". En dat is dan weer een fijn gevoel, dat er mensen zijn die het volledig begrijpen, omdat zij hetzelfde meemaken.

Ik heb periodes dat ik hier weinig rond zwerf, maar zal jullie volgen!

XXX Yvet

Terug
Bovenaan