Zal ik dan eens even voor Esmé spelen??? Discussie!!

A

Anoniem

Guest
Nou, ik kan het vast niet zo goed als Esmé, maar ik waag toch een gokje.

Wat denken jullie van speelgoed?
Mijn oma gooide me laatst een onderzoek naar mijn   hoofd waarin stond dat je baby's niet met teveel speelgoed tegelijk moet laten spelen, omdat ze zich zo nergens aan kunnen hechten...... Hoe doen jullie dat? Hebben jullie speelgoed wat overal mee naartoe gaat?? En dan dus ook dubbbelen voor het geval er eentje kwijtraakt?

Liefs Annet

hoi
ik probeer hier thuis wel het speelgoed wat af te wisselen
er staat hier een mand, en daar kan ze zelf uit pakken.
en dat mag ook. gevolg een enorme ravage hahaha vind ik alleen maar gezellig en annique vermaakt zich opperbest.. dat vind ik t belangrijkste

qua weggaan en slapen heeft ze niet echt een vaste knuffel
ze heeft alleen een slaapdoek (hoofdluier) die ik elke dag verschoon zodat het geen vieze gore doek wordt die niet meer van haar zijde wijkt haha
annique vind veel goed. qua slaapknuffel
dus hier geen dubbele dingen..

ik weet natuurlijk niet of ze dat nog gaat krijgen als ze groter is ..... een vaste knuffel..

liefs sandra

Ik heb voor lUkas een schaapje / lampje gekregen in zijn kraamtijd. Dit is een knuffelbeestje. Daar heb ik er later drie van bijgekocht omdat het als enige knuffel ook in zijn bed licht. Hij geeft er alleen geen ene moer om! Maar ik hou stug vol want daar heb ik er in elk geval genoeg van.

De overige speelgoedjes heb ik er niet meer van. Ik geloof niet dat ze zich daar aan hechten. Wel ben ik van mening dat je een kind niet teveel speelgoed tegelijk aan moet bieden want dan zien ze door de bomen het bos niet meer (of ff een cliche te gebruiken).

Overigens zijn de favo speeltjes van lukas  nu bijv een doos met kijpers, papier, etc.

Speelgoed is nog neit echt interessant

Toen hij in de box zat had ik wel steeds dezelfde speeltjes erin zitten en om de paar wkn wisselde ik af, maar hij had daar wel zijn favo speeltjes tussen. Net na zijn verjaardag is de box eruit gegaan en heeft hij ook een boel speelgoed gekregen. Dat zit nu in een grote speelgoed kist die open staat dus hij kan er zelf uitpakken wat hij wil, al zet ik vaak wat dingen voor hem klaar. Julianm heeft wel een favoriete knuffel, een bumba-knuffel. In het zh had hij die bij zich en sindsdien heeft hij die ook in bed of als hij naar oma toe gaat (die 1 dg in de week oppast).
X Janine

Ha die ho,

Jaimey heeft een doos met speelgoed beneden staan en 1 in zijn slaapkamer.
Heb pas alle oude speelgoed naar de zolder verhuisd, hij had zoveel gekregen voor zijn verjaardag.
Als we ergens heen gaan dan neem ik vaak geen speelgoed/knuffel mee.
Hij houdt niet van knuffels en speelgoed daar speelt hij dan niet mee, hij verzint zelf wel wat en de mensen vermaken hem...
Ook ik ben van mening dat je niet teveel speelgoed in 1 keer moet aanbieden, net wat iemand anders al zij anders zien ze door de bomen het bos niet meer.

gr kaat

Hoi,

Isis heeft qua speeltjes niet echt één favoriet, ik wissel vaak af en ze vindt erg veel leuk (vooral boekjes zijn momenteel favoriet, en er komen een paar tanden door dus ook alles waarop ze kan bijten).

Wel heeft ze een favoriete slaapknuffel, een paars/roze olifantje waarvan ze helemaal gek is. En ja, ik heb er inderdaad 2 bijgekocht... Ik wissel ze af, zodat ze niet zo'n vies zompig ding krijgt, en zodat ze alledrie ongeveer gelijktijdig verslijten, en dat gaat prima. Ook naar het kdv gaat Olleke mee, Isis is er helemaal verzot op!

't Is dus de rechtse...

Groetjes,
Myrna mv Isis en ...?

Tijs heeft geen bepaalde voorkeur. In zijn bed heeft ie een wit/grijs knuffelpopje en een tuttelolifant. Beide vindt ie leuk, maar zonder kan hij ook prima slapen. Ze gaan wel mee naar het kdv, maar niet naar oppas opa en oma. Daar heeft ie weer andere knuffels in bed. Het enige waar hij met slapen echt aan gehecht is en zonder niet kan slapen is zijn fopspeen. Die krijgt hij ook alleen nog met slapen.

Groetjes,
mv Tijs

Sophie heeft geen favouriet speelgoed, maar ze knuffelt wel met alles wat zacht is. Momenteel is ze dol op de vormenstoof en het teletubbiehuis met glijbanen, maar als die er niet meer zouden zijn, zou ze ze geen seconde missen.

Een favoriete knuffel heeft ze wel, een badstof popje dat ik als kraamcadeau kreeg. Daar kon ze al heel snel van aangeven dat die mee moest. Helaas is het ding niet meer te krijgen, dus het blijft in bed liggen voor het geval dat. Op het kdv heeft ze een muis (echt een heel andere knuffel) waar ze mee slaapt, maar daar geeft ze veel minder om. Uit logeren: popje mee als iets vertrouwds van huis. Verder niet.

Susan

Terug
Bovenaan