zal ik de dokter bellen?

wat een vragen renate!!

Ik weet nog niet hoe het verder gaat, maar dat krijg ik vast nog wel te horen.
En tuurlijk laat ik het jullie ook weten.

En ja hoor volop bezig. en dan die klagende klnaten: NU AL?!?!
JA sorry mensen dat opbouwen duurt ff.  de afdeling is toch gesloten!! zeur niet.
Hahaha

en ja ik ben al een keer in halsteren geweest, al ff geleden.
Vind de dierenafdeling erg mooi en verzorgd.
En het water geven in de koude kas vreemd? heel de betonnen vloer nat. lekker glijden???

en wij een nieuwe chef?? hoezo vraag je dat?? volg die niet. en ik zou ook niet weten waar.

en is het bij jullie nu ook zooooo druk???  gaaaap!!!

Liefs Alma

oh jullie krijgen andere chef
zie het nu pas
voor welke functie??

Jou afdeling??

Liefs Alma

hoi allemaal,

heb even met spanning dit stukje gelezen..

ik heb ook sinds een 2 weken nu als ik in mijn borsten knijp wat melk.. verder niet.. wel is mijn ongesteldheid regelmatig.. zo 27 a 28 dagen.. heb nu ovulatie testen besteld om te kijken of ik wel een eisprong heb..
wat fijn dat iemand dit op het forum plaatst.. en zo zie je maar.. er zijn meer mensen die het hebben..
ik heb me vandaag pas verdiept in het prolactine verhaal.. ik wacht nog even de ovu testen af.. en anders bel ik ook de huisarts.. we zitten nu in ronde 5 voor ons 2de kindje.. met ons eerste was ik in 1 x zwanger..

verder wil ik jullie ook sterkte wensen.. en ik hoop dat jullie gehalte snel daald.. en dat de gyn wat voor jullie kan doen..

groetjes greta..

Hoi Alma,
Sorry dat ik je zo veel vragen stelde maar ik bedoelde wij hebben nu sinds maandag een nieuwe chef en druk ja dat kan je wel zeggen ja en ook veel klanten van "nu al weer kerstbomen we hebben sinterklaas nog"  ja dat ze het nu nog niet snappen hè?
dan is het trouwens zeker al lang geleden dat je geweest bent want we hebben nu een andere vloer buiten en die zou ook ooit een keer binnen komen in de warme kas!!
Maar ik verwacht dat we een gezellige sfeer krijgen een grote ijsBerenshow ofzoiets..
We zullen wel zien.
Zal zeker nog eens een keer in Breda komen.
Hoelang werk jij er al? sorry weer een vraag... ik al weer 10 en half jaar..lang hè?

Wanneer heb jij je volgende NOD?
Groetjes Renata NOD 10 okt. pas

Hoi greta.
Het kan zo zijn (zo heb ik gelezen) dat als je al kinderen hebt dat je borsten blijven 'lekken'.
Maar omdat we voor de eerste gaan is het dus een ander verhaal.
En daarom willen ze toch even zoeken.

Liefs alma

hoi renate

een chef bij jou op de afdeling dus?
Waar komt hij of zij vandaan, andere intra ofzo?

en ja het is echt al ff geleden hoor dat ik ben geweest.
En ik ben ondertussen bij zoveel andere geweest dat ik ze amper uit elkaar kan houden.

Ben in utrecht, arnhem, venlo, geleen, rosmalen, malden, woudrichem, roermond en volgens mij bij nog meer geweest. hele rits hé??

Ben zelf ook chef en daardoor meer verantwoordelijkheden en meer bezoekingen.
Andere bedrijven beurzen ed.
Wel leuk hoor (als het tenminste uitkomt)
ik werk er ook al even hoor nu al bijna 8 jaar (volgende maand).

En nog steeds naar mijn zin!!
Oh en als je dan eens komt, vraag maar eens naar me. hihihi (als je durft, ik weet niet of dat nog wel kan  erg hè)

liefs alma

Hoi Alma,
Hij komt van de hardwaren doe hetzelf afdeling en gaat dan de kamerplanten en sfeer/kerst/tuinmeubelen doen, de kamerplanten is meer omdat het bij ons een zootje was degene die teamleider was kwam van de buitenplanten maar hij had geen tijd voor ons en wij hadden niet eens vergaderingen enz. afd. groen ligt bij ons ook ver uit elkaar dus wij horen nu bij de trend en sfeer ofzoiets in ieder geval voor vergaderingen.
Maar Jan-Willem weet niks van kamerplanten af dus het is echt voor te vragen of je eerder naar huis mag en indeling van vakantie enz. de inkopen doen we zelf.

Ik bepaal zelf wat ik met mijn hoeken doe en dat zijn de cactussen,seramis en kantoor/kantine/tuincafe onderhoud van de planten. snap je het nog.

Er komt wel bij de hardwaren... een nieuwe, nou ja een soort stage loper voor 3 jaar.Freek, hij gaat later het bedrijf van zijn vader overnemen maar ik weet nu ff niet waar hij vandaan komt maar het is geen intratuin.
Zo weer een heel verhaal,
Maar leuk dat jij daar chef bent ben wel benieuwd hoe het bij jullie is.
Zoals ik al zei ik onderhoud de cactus hoek,thuis bij ons hebben we die vroeger ook gekweekt.
Nou ik ga nu lekker slapen doei
groetjes renata

Terug
Bovenaan