Zal ik het dan maar verklappen.......¿¿

sjee zeg.. ik denk ik kom uit mijn werk en dan is eindelijk het thema bekent.... maar nee hoor!!!!!!!!!!!!!!!
ik hou het niet meer van de spanning hoor!!!!

groetjes marijke

Ik kom iedere dag op dit forum, maarre.... ik ben het spoor bijster!
Heb waarschijnlijk niet opgelet, maar de helft van de topics vandaag, daar snap ik helemaal niets van! Welk thema, wat, hoe, waar???? Waar maken jullie je allemaal zo druk om? Bungy jumpen, shoarma, seven heaven, waar slaat dit allemaal op?

Groetjes, Karin
(misschien toch iets te blond?? Of komt het omdat ik op mijn werk WERK en niet forum, in tegenstelling tot andere mensen hier blijkbaar )

Hoi,
nou dit snap ik zelfs nog. Maar ik heb dan ook een beetje bij kunnen blijven. Annemiek wil de volgende fotowedstrijd aan een thema koppelen waarin dan de foto's moeten zijn zeg maar. En iedereen is haar aan het overhalen met van alles en nog wat om het prijs te geven. Maar zij vertelt het nog steeds niet.
En die sevens heaven is een smiley met lange tong, die niet altijd zichtbaar is en dan komt er sevens heaven te staan.

Ik zal het even in het kort uitleggen. Er zijn hier een paar mensen errug nieuwsgierig naar het thema van de volgende fotowedstrijd. Toen hebben een paar mensen (waaronder ik) wat dingen geroepen en een daarvan was bungee jumpen, van daar kwam iemand op het idee om de kids van bruggen af te gooien als wij er onderdoor varen (met een stiekje natuurlijk) en dan kon ik de foto's maken. De shoarma ben ik niet tegen gekomen en dat seven heaven is een mislukte smiley die z'n tong uitsteekt. Zo, nu ben je weer bij . En dan heb ik vandaag ook nog de administratie van het schip van het laatste half jaar opgeruimd!

Terug
Bovenaan