zal ik me ook maar even voorstellen??

nou ik ga morgen met allebei beginnen heb het maar meteen in huis gehaald.
wat je zegt het kan vast geen kwaad natuurlijk spul he
en zo duur is het nou ook weer niet.
heb er zo'n zin in dat het dadelijk na mijn ongesteldheid echt gaat gebeuren zeg maar.
best spannend allemaal
zit nual op marktplaats naar vanalles te kijken is zo leuk!
maar jij hebt je gewone ritme dus behouden?
ok nou heel veel succes wanneer is je nod?
groetjes

Hoi Fiepke,
echt het normale ritme van 28 dagen niet hoor. Ik wordt wel ongesteld, maar mijn kortste cyclus is 37 dagen en mijn langste 45.
Ik hoop dat ik er nu langzamerhand weer wat normaler in kom. Want dan is de NOD ook makkelijker inschatten. Ik ga nu maar uit van mijn langste (45 dagen dus) dus dan zit ik pas op 8 mei. Ga wel al iets eerder testen hoor, want stel dat hij nu eerder valt.
Het is wel een gedoe zo hoor. Maar goed, eigenlijk zijn we pas 3 weken serieus ermee bezig, dus rationeel gezien nog tijd zat, maar ja... het gevoel zegt iets anders he.
Zeker als er om je heen iedereen kindjes krijgt en het bij die anderen van zelf lijkt te gaan. Bij twee collega's was het na de eerste keer raak. Alhoewel die toch ook al 34 en 33 zijn, dus er is nog hoop.
Groetjes V.

ja inderdaad
ik heb sensitesten besteld, om je ovulatie te kunnen bepalen, ik heb gehoord dat dat heel handig is.
een vriendin van ons is al meer dan een jaar bezig en ik wil toch wel dat het bij ons iets eerder komt al heb je het niet voor het zeggen, maar je hebt toch wel hulpmiddeltjes, dus waarom zou ik ze niet gebruiken.
want ik weet wel dat het lang kan duren, maar je wilt zelf natuurlijk dat het snel gaat. gefrustreerd raak je toch wel een beetje na een tijdje lijkt me dus dan kan je het natuurlijk ook een beetje helpen.
wijhebben onze vrienden nog niet verteld dat we gestopt zijn met de pil, dat houden we nog even voor ons, omdat je anders elke maand te horen krijgt : en? is het al zover?
vandaar dus haha

Terug
Bovenaan