zal ik nu testen of nog wachten

Kelly,

lastig hoor: testen of niet testen

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent  . Ikzelf heb de eerste maand dat ik niet meer de pil slikte gewacht tot ik een week over tijd was, test was negatief en bijna een week verder werd ik pas ongesteld. Je weet het nooit met die pil hoelang het duurt voor je weer een regelmatige cyclus hebt.

Maar ik denk dat je voor jezelf de keuze moet maken wil ik het persi weten ook als de uitslag teleurstellend is of heb ik nog geduld genoeg.

Sterkte in ieder geval!

Ha

Ik dacht altijd dat je eerst moest wachten tot je weer een keer ong werd naar je laatste pil org. al voor te beginnen aan proberen. Hebben jullie dat gedaan?

Groetjes Chandra

Hoi Kelly,

Moeilijk is het he, maar probeer niet te veel te testen. Wat dat betreft ben ik het met deez eens. Bovendien testen zijn  best duur en het kan een tijdje duren voordat je cyclus op gang komt. Mijn eerste cyclus duurde ook 42 dagen....
Nu zit ik op dag 29 van ronde twee en ik heb besloten om mezelf niet gek te maken. We gaan de 24e op vakantie en in die week zou ik weer op 42 dagen kunnen zitten. Als ik na de vakantie niet ongesteld ben geworden, dan ga ik wel eens testen.
Ik moet zeggen dat het wel weer spannend begint te worden. Ik voel me heel erg opgeblazen, kan moeilijk naar de wc , en ben vermoeider dan anders. Maar ja, je lichaam kan je goed voor de gek houden... Dat heb ik in mijn eerste ronde ook gemerkt.

Succes met afwachten!!

groetjes

Ik zou nog even wachten..
Maar dat is moeilijk!
Maar je bent elke keer weer teleur gesteld na een test terwijl dat misschien nieteens nodig is.
Luister naar je lichaam...
Misschien merk je zelf al wel of je wel of niet zwanger bent!
Ik duim voor je!
Succes!
xxx

Hoi Kelly,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben ook in juli gestopt met de pil en mijn nod
zou 10-8 moeten zijn als ik een 'normale' cyclus zou hebben.
Tot op heden nog niet ongi geworden.
Ik was ook nieuwsgierig dus ik vrijdag (1 dag overtijd) getest en natuurlijk negatief.
Ik test morgen (8 dagen overtijd) nog een keer want ik heb het idee dat in niet ongi ga worden. Ben ook erg moe de laatste tijd.
Kan het trouwens zijn dat sommige meiden pas maanden na het stoppen van de pil spontaan ongi worden of moet dat rond dag 35 toch een keer komen.
Ik test morgenvroeg en dan laat ik het weten.

x Essie

Terug
Bovenaan