zal niet lang meer duren

Afeglopen maandag naar de VK geweest. De baby ligt dieper dan ingedaald, en heb veel last van slijmverlies. De hormonen gieren door mijn lijf en heb vreselijke nesteldrang en alles moet schoon gewassen en gestreken wezen. De VK verwacht niet dat het nog lang gaat duren. Erg spannend! Ik hoop dat ze gelijk heeft. Maar o die onzekerheid! Zo spannend! Je gaat ook wel aan jezelf twijfelen van voel k het allemaal wel goed en hoe zal het gaan.... PFFF rothormonen!!

Liefs

Gelukkig voelen wij ons hier zo'n beetje het zelfde als jou.
Ik loop elke dag het zelfde rondje door huis, maar alles is nu toch echt wel schoon/netjes.
Wat is dat toch een raar ding he die hormonen.

Hoop voor je dat het snel begint, en dat jullie dan kunnen genieten van jullie kleine wonder.

Groetjes Geeske

ja, zo liep ik ook al weken geleden...maar het mag hier niet baten....ben nu 39 weken en 1 dag....ik kijk zo uit naar ons kindje.
Hoop ook dat het niet te lang gaat duren meer, maar dat kan dus nog 2,5 week :(
Ik hoop dat je snel je kindje in je armen kan houden Janne.
Ik merk ook dat Jesse een stuk onrustiger is en maar blijft vragen naar de baby....net of hij ook wat voelt???

spannend Janne,

ik had je al een beetje gemist op het forum... je bent zo'n beetje onze aanvoerder... haha... ik ben heel benieuwd meis! Kom op hè! Hou vol, poets je raak... wie weet.... denk aan je!

OH spannnnend!! We wachten met spanning af...het klinkt wel dat het heel dichtbij gaat komen bij jou! met dat slijmverlies, nesteldrang en die onrust in je lijf....nou laat maar horen als je weer meer nieuws hebt.

Hier lopen de hormonen ook hoog op, terwijl ik nog maar 36 weken ben....heb wel zoiets van ben blij als straks die feestdagen voorbij zijn dan hoop ik echt weer tot rust te komen.
Ben momenteel snotterdesnot verkouden, hoofdpijn, keelpijn, mijn moeder en mijn nichtje hebben precies hetzelfde...misschien een nawee van de mex griep injectie!

succes meiden!!

he janne
spannend hoor als zo dichtbij lijkt te komen.
zelf zit ik ook hoor voel ik de baby nog goed.
of een beetje onderrug pijn dan denk ik begint het ....
maar verder nu nergens geen last van.
ook eindelijk eens lekker door geslapen vannacht.

krukel hier het zelfde al een heeeeeeeeeele tijd verkouden en wat keelpijn. wie weet komt van die prik de kids hebben ook het zelfde.
nou ja hopelijk gaat de verkoudheid snel over en keelpijn. heb dat nu wel gehad.
groetjes van mij

Ik wou dat ik tijd had voor die nesteldrang, maar met al 2 bengels thuis die kerstvakantie hebben komt het er niet van. Ik ben blij als ik de dagelijkse rommel weg krijg. Maar aan lekker extra poetsen kom ik echt niet toe. Al was het maar omdat mijn dikke lijf niet meer zo meerwerkt, haha.

ja spannend is het zeker, heb een enorme huilbui gehad vanmorgen en ben het vandaag gewoon even zat. Manlief is niet zo lief vandaag, ook al loopt ie van alles schoon te maken. Hij loopt me af te snouwen en te doen, zal wel een reactie wezen op mij maar goed, een beetje begrip...?!?!

Drink mezelf nu scheel aan de bitter lemon, geen idee of het helpt, maar dan hebik het geprobeerd he! Haha je gaat in de fabeltjes geloven!

Thnaks voor de support!

Liefs en jullie ook allemaal totoy de laatste loodjes zijn nu echt aangebroken he!

Terug
Bovenaan