zal niet lang meer duren

Hey hallo janneB,

Hier nog iemand vanmorgen bij VK geweest.
Ze verwachten dat het bij mij ook niet lang meer gaat duren (maar ja je weet het nooit). Hogere bloeddruk en baby zit zo laag. Alles moet klaar, man lief niet thuis en moet nog het een en ander doen...voel echt wanneer klapt die bom!!! We wachten maar af, poetsen en ruimen nog maar een keer.
Succes allemaal....

Groetjes Rianne

Spannend hoor!

Ik moet nog ff wachten, nu bijna 36 weken. Wel raar, zie mijn buik met de dag zakken en die opruimwoede van mij heeft zijn hoogtepunt bereikt, zo druk bezig de babykleertjes nog een keer te strijken en daarna weer de strijkbout opruimen. Hou ik de hete strijkbout tegen de binnenkant van mijn arm: dikke blaar, auw! En dan tijdens het etenkoken ben ik ook nog eens de ramen gaan lappen????
Volgende week vrijdag mag ik thuis bevallen en aangezien ik al sinds begin november thuis zit, vind ik het inmiddels ook wel tijd worden. Helaas zal ik nog ff moeten wachten...vind het wel spannend dat er al een aantal van het forum bevallen zijn. Ik ben bijna als laatste uitgerekend :-(

OOh hellup, tuurlijk niet...
Kom op meid je kunt het...
Weer een stap dichterbij....
Als je effe de gelegenheid hebt, ons wel op de hoogte brengen..

Suc6, Natasja

Suc6, Natasja

***ik kan niet meer reageren op deze oh zo klote site***
Dan zie ik de tekst er wel bij staan en even later is het weer weg...????

Suc6, Natasja

***ik kan niet meer reageren op deze oh zo klote site***
Dan zie ik de tekst er wel bij staan en even later is het weer weg...????

zo ben weer wakker, afgelopen nacht wel geslapen, maar de onrust in mijn buik is nog niet weg. het voelt gewoon vreemd. Heb altijd erge menstruatiepijn, nou dit is een graadje erger! Ga zometeen maar ff douchen. Goed warm wie weet zakt t wel... k houd jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan