Zalfjes, olie anti striae??? wie smeert er nog meer

Volgens mij helpt dat smeren helemaal niks en heeft het gewoon met de elasticiteit van je huid te maken en de snelheid waarmee hij uitrekt. Maar ja schadelijk is het niet en wel lekker om te smeren. Wat wel heel goed werkt bij littekens is een creme van dokter van de hoog. Misschien werkt die ook wel heel goed tegen striae als je het eenmaal hebt. Dat zou ik als ik ze krijg zeer zeker proberen. Ik heb bij een drogisterij gewerkt en daar waren zoveel positieve verhalen over die creme toen. Is wel al wat jaartjes geleden.

Hi dames,
Je kunt wel smeren, maar ga nu aub niet denken dat je daardoor minder striae krijgt.
Je moet weten dat je huid scheurt van binnenuit, en de zalfjes dringen niet diep genoeg door om te voorkomen dat je huid scheurt.
Ik smeer regelmatig mijn buik in, meer omdat ik het fijn vind en omdat de baby hier zo grappig op reageert, maar striae heb ik en niet zo'n klein beetje ook niet. Mijn striae is ook erg groot en gaat alle kanten in.
Ach ja, ik kan niet zeggen dat ik dit mooi vind, maar aan de andere kant als dat alles is wat een mens mee kan maken, dat de huid een beetje scheurt dan teken ik ervoor.
Ik zal waarschijnlijk niet meer in een bikini lopen, maar zwempakken verkopen ze ook hoor.
X

Hoi meiden,

Ik smeer ook met Zwitsal Mama en gebruik ook de douchegel hiervan. Of het helpt weet ik niet, maar het ruikt wel lekker. Ik heb eerst ook 's ochtends en 's avonds gesmeert maar doe dat nu inderdaad ook alleen maar 's avonds voor het slapen gaan. Niet omdat ik last had van vlekken in kleding maar meer omdat ik mezelf er 's ochtends geen tijd voor gun.

Smeerse.

Liefs.

Terug
Bovenaan