zand - water speel tafel

Ongelooflijk wat een prijs, dat moet dan wel een hele mooie geweest zijn met een goud randje!!!!!!

Misschien had ik het verkeerd neer gezet maar bij die van ons moet water in met bootjes en sluisjes enzo. Echt heel simpel. En Jennifer moet dan eigenlijk op haar knietjes gaan zitten (of op haar billen). Ook niet zo groot want het past ook in bad...

Heb je al op marktplaats gekeken?

Oeps, ik reageer te laat, die van de Wehkamp en Dora zijn al besproken  

Maar ik heb er nog 1 gevonden die 42,50 euro kost via de website van shoppingathome, zie foto hieronder.

Groetjes,
Shivana

quote: shivana_2505 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 13:11:24'));

Die van de Wehkamp heet Little Tikes Sand & sea table en die kost 129 euro ....

Ik heb er 1 voor meisjes van Dora gevonden, die kost 30 euro (maar de verzendkosten zijn best hoog ....)

Groetjes,
Shivana

hoi hoi

ja deze had ik ook al gevonden
maar wilde Ryan er niet achter zetten hahaha vond hem echt voor meiden

Hai,

Wij hebben een rood, geel groene (zie foto's op log) en die is prima. Hij kostte iets van 20/30 euro bij Toys XL. Ik zag pas een water baan met bootjes enzo (niet met zand dus) en die was iets van 25,- bij top toys. Maargoed wij zijn voor de combi zand/water gegaan en Mette heeft er veel plezier van.

x ing

Hoi ik was net door de reclame folders aan het bladeren en nu zie ik in het blaadje van toychamp een zand en watertafel staan voor 24,99 met kasteelvormen, zandvormen, bootje, schep en hark.

Ik heb ff voor je gekeken, weet alleen niet of er een toychamp bij je in de buurt is:

Kerkrade
Bergen op zoom
Eindhoven
Roosendaal
Hilversum
Zwolle

Groetjes Nancy

Ik heb een kleine zand speel water tafel bij de novalux gekocht, zelfde eigenaar als de Blokker. Hij is erg leuk, inklapbaar en was 29,95 !
Met slecht weer zet ik hem binnen en speelt ze er tijden mee !

hoi meiden

allemaal bedankt
na een tip van inge over toys xl ben ik ff gaan bellen

en ze hebben ze daar nog op voorraad voor 30 euro

dus ik ga er vanmiddag gelijk ff heen

BEDANKT

groetjes moekje

nou meiden

ik ben GESLAAGD bij de toys xl vanmiddag

helemaal blij ben ik hahaha

mooi weekend voor de deur dus komt goed

bedankt allemaal