zaterdag forumdag in Houten

Gezellig, tot zaterdag (dan maar een keer geen slaapje) 12.00 uur!

enne Marieke:
ik zal zorgen dat ik er om 11.55 uur ben  om speciaal jou en de kiddies zal opvangen  met een warm welkom hahahahaha (met of zonder kots.....)

Tot dan!
Liefs
Susan

Wij zijn ook van de partij, 12:30 of zoiets > kan Stijn eerst een powernap in de auto doen! Gezellig meiden om jullie (weer) te zien. Enne... ik denk dat Stijn wel naar Evi uitkijkt .

12 uur is voor ons ook prima, even afhankelijk   vh feit of ik dan een auto tot mijn beschikking heb. Als de auto total loss is moet ik de leenauto inleveren en zaterdag een nieuwe Cruiser uitzoeken... Maar goed, dat merken jullie vanzelf wel.
Groetjes, Rianne en Lydia

Allemaal heel veel plezier! Wij kunnen er helaas niet bij zijn (pff was de decembermaand maar 60 dagen lang), drukke maand hier. Verjaardagen, feestdagen enz

Tot een volgende keer

Hiya momas!

Nou dan ben ik ook rond 12 uur van de partij, moet nog even vogelen hoe het te doen met vervoer (heb wel een auto tot mijn beschikking, maar schakelen......nooit van gehoord!) Maar dat komt helemaal goed. Heb heleaas wel een bekentenis af te leggen......Esmee, ik ben helemaal "je"kostuum voor carnaval vergeten mee te nemen. Stom he, het lag klaar om ingepakt te worden, maar in de last minute chaos helemaal vergeten. Sorry!!!!!
Zie er wel naar uit hoor, om weer een paar momas in het wild te ontmoeten

tot Zaterdag, ilja

Elisa en ik zijn er ook bij, rond 12 uur dan staan we bij Ballorig! Leuk om iedereen te zien. Manlief wilt helaas niet mee (kippenhok hoorde ik van net van beneden geroepen ofzoiets, maar dat drukt de pret voor Elisa en mij helemaal niet!)

Tot zaterdag allemaal.

Groetjes Carolien

mv Elisa en ???

Waarschijnlijk zijn wij (Marieke, Lyanne en Vince) ook van de partij!

Het is al veel te lang geleden namelijk en het lijkt mij weer beregezellig en voor Lyanne ook leuk om even te ravotten (misschien dat ze dan goed gaat slapen 's avonds, hahaha). Het is maar 45 minuten rijden, dus geen probleem.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan