zaterdag inleiden

Mieke1980;

Kindje word eerder gehaald omdat ze verwachten dat het een grote baby is. Bij 20 weken was het hoofdje al groot, geen suiker.
Bij 30 weken was zat alles al bijna tegen de bovenste lijn aan van de groeicurvet; hoofdje, beentjes en rompje. Geen suiker
Bij 34 weken extra echo gehad, toen kwam alles boven de groeicurve uit. Geen suiker. Waardoor ik gelijk doorgestuurd werd naar de gyn.
Die wil geen risco lopen zowel voor mij als voor het kind niet. Dus besloot met 34,5 week dat het ingeleid moest worden.

Bowi;
1 april kan het altijd nog worden, als het inleiden niet gaat zo als het moet gaan, we moeten zaterdag ook kijken of de baarmoedermond wel verrijpt is. Anders word het eerst een vetertje inbrengen om het te verrijpen.
Ze gaan wel zaterdag beginnen met inleiden, had dit ook niet verwacht omdat het ook niet echt een spoedje is. Maar lang leve ENSCHEDE of eigenlijk de gyn. die wil dat ik me zaterdag precies met 37 weken meld, mij hoor je hier niet over hoor.

mama van Finn;
Ik heb me op het ergste voorbereid en dan bedoel ik dat ik min. 3 dagen in het ziekenhuis ben. Dat wil zeggen dat ik niet verwacht dat het zaterdags allemaal voorspoedig verloopt en dat er zondags voor een twee keer een veter ingebracht word. En maandag misschien wel een keizersnede word als het niet lukt. Dan valt het me altijd mee als ik zaterdagavond toch naar huis mag, als moeder en kind het goed maken.

Hoi jessickaatje,

Ik hoop voor je dat het voorspoedig zal verlopen. Toen ze mij een paar weken geleden wilde inleiden met 37 weken wilde dat allemaal niet vlotten en ijn we in goed overleg gestopt en nu zit de kleine nog steeds waar hij wel best zit denk ik. Bij mijn schoonzus begonnen ze met inleiden 1 x gel en het sloeg gelijk aan.

Hoop gewoon zo voor je dat de kleine gauw komt na 1 keer zo'n vetertje.

Alvast heel veel succes. En hou de moed erin hoor.

Liefs RH

Terug
Bovenaan