Hallo,
Nou hopelijk lukt het deze keer wel IS pas de derde keer (stom forum)
Maar goed mijn dochter nu ruim 12 weken spuugt eigelijk al vanaf haar geboorte wisselend kleine beetje of soms bijna halve voedingen terug.
Dan gaat het weer een of twee dagen redelijk maar nu is het weer helemaal mis.
Vanmiddag met de fles had ze net 100 cc op toen ze me weer eens helemaal onder spuugde.
Het loopt dan zelfs haar neus uit (zo zielig om te zien)
Ook geeft ze soms 2 3uur na haar laatste voeding weer een hele flats terug.
op het cb zeggen ze dat ze goed groeit en dat het vanzelf over gaat als ze ouder wordt.
Ze krijgt momenteel nutrilon 1 en af en toe nog een flesje gekolfde borstvoeding allebei met nutriton johannesbroodpitmeel erdoor heen,
Kan iemand mij een voeding aanbevelen waardoor ze misschien minder gaat spugen?
Of andere tips.
Ik doe nu al halverwege de voeding een boertje. Na de voeding pposje rechtop houden.
Niet teveel onverwachtse bewegingen.
Groetjes Karin
Nou hopelijk lukt het deze keer wel IS pas de derde keer (stom forum)
Maar goed mijn dochter nu ruim 12 weken spuugt eigelijk al vanaf haar geboorte wisselend kleine beetje of soms bijna halve voedingen terug.
Dan gaat het weer een of twee dagen redelijk maar nu is het weer helemaal mis.
Vanmiddag met de fles had ze net 100 cc op toen ze me weer eens helemaal onder spuugde.
Het loopt dan zelfs haar neus uit (zo zielig om te zien)
Ook geeft ze soms 2 3uur na haar laatste voeding weer een hele flats terug.
op het cb zeggen ze dat ze goed groeit en dat het vanzelf over gaat als ze ouder wordt.
Ze krijgt momenteel nutrilon 1 en af en toe nog een flesje gekolfde borstvoeding allebei met nutriton johannesbroodpitmeel erdoor heen,
Kan iemand mij een voeding aanbevelen waardoor ze misschien minder gaat spugen?
Of andere tips.
Ik doe nu al halverwege de voeding een boertje. Na de voeding pposje rechtop houden.
Niet teveel onverwachtse bewegingen.
Groetjes Karin