ze blijft maar spugen.

mijn dochter spuugde ook heel erg veel zelfs tegen de gordijnen omhoog.
ik ben toen overgetapt op friso comfor.
het was niet helemaal over maar wel wat minder.
met de 7maanden begon het pas echt minder te worden toen kreeg ze nl meer vast voedsel.
ze kwam goed aan en dan doen ze er niks aan.

goed in de gaten houden als je kindje minder aankomt dan meteen aan de bel trekken

succes ermee

mama van manon

hoi
 ik wil ook ff reageren
mijn zoontje nu bijna 1 jaar was ook een heel erg spuugertje
hij bleef steeds zijn flessen terug geven soms een klein beetje en soms echt veel
ik werd er moedeloos van steeds hem en mij zelf omkleden
ik maakte me zorgen en vroeg aan het cb wat ik er aan kan doen ik gaf gewoon nutrilon standaard 1 ze zeiden maak je geen zorgen hij blijft perfect opgewicht dus hij krijgt genoeg binnen alleen de erste 2 weken viel hij zorgwekkend veel af toen ben ik nutrilon A.R gaan gebruiken dat is tegen heftig spugen nou ik ben het gaan gebruiken de eerste week bleef hij spugen de 2e week werd het minder en de 3 week helemaal niet meer gepugen het helpt beter dan die johannesbroodbakmeel dat had ik ook gebruikt maar het bleef maar komen ik zou nutrilon A.R gebruiken ik heb het overlegt met het cb en hun vonden het prima
ik zou het even overleggen met het cb hun zullen het vast prima vinden
ik hoop dat je hier wat aan heb groetjes monique

Hoi Karin,
Onze jongste spuugte ook zo belachelijk veel. Op het cb zeiden ze ook dat ze er wel overheen zou groeien. We hebben diverse voedingen geprobeerd en ook johannesbroospitmeel, waar ze trouwens onwijze buikpijn van kreeg! Uiteindelijk na 7 maanden zijn we erachter gekomen dat ze Kiss-syndroom had. Ze zijn begonnen met de behandelingen en na twee behandelingen al was het spugen minder, na twee weken spuugte ze niet meer en sindsdien heeft ze niet meer gespuugd. Ze spuugte direct na de fles, bijna de halve fles er weer uit, we vingen het op in een bakje om precies te zien hoeveel ze nou terug gaf, omdat het steeds afgedaan werd met 'het lijkt meer dan het is'. Het hoeft helemaaln niet zo te zijn dát ze het heeft, maar je kunt altijd even een kijkje nemen op www.kiss-kinderen.nl . Niet geschoten is altijd mis.. Laat je in ieder geval nooit afschepen. Jij weet als moeder het beste of iets klopt of niet. Volg je gevoel!! Dan komt het altijd goed! Heel veel succes!
Liefs Judith

Terug
Bovenaan