Ze draait!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Whahahaha mijn dochtertje heeft net van haar buik naar haar rug gedraait!!! Zooo leuk om te zien!
Ik had haar op de bank naast me op de buik gelegt omdat we dit moeten oefenen van de fysio. Dit gaat al een paar weken super goed en ze is ook heel   sterk aan het worden. Zet ze in 1 keer kracht en ze draait zich zo om naar de rug en ze kijkt me aan  en begint gewoon te schateren van het lachen! Hahahaha, de tranen liepen over mijn wangen (hoezo last van hormonen?!?!?!?) echt super schattig!
Dadelijk komen vrienden op bezoek, even kijken of ze het dan nog een keer wil showen! hahaha!

Super man!!! Echt leuk he, als ze weer wat nieuws doen?!
Heerlijk!

Wat goed zeg! Mooi hé al die mijlpalen. Geniet er maar lekker van.

Leuk he, al die eerste keren dat er iets nieuws gedaan wordt. Geniet er van, en die emoties  gieren ook  hier als een razende nog steeds door het lijf. Bij gekke / leuke dingen staan de waterlanders me regelmatig in m'n ogen.    

Mijn man vertelde (ik was werken.....) dat Iris vandaag ook een paar keer van haar buik naar haar rug draaide. He, waarom ik dat nou heb moeten missen.
Wel erg leuk he?!

Ja, heerlijk he! Gisteren was het bezoek er en deed ze het weer! Ze heeft het nu echt door! Gister avond waren mijn ouders ook nog hier en toen deed ze het ook weer! (en lachen he...hahahaha...)
Ooh jammer he, antoonentoos (huh..schrijf ik je naam nou goed?!? haha) , dat je het gemist hebt! Lijkt me inderdaad ook niet leuk, maar ik denk dat we zo allemaal wel iets gaan missen van de eerste keer iets doen van onze kinderen helaas...of je bent net even boven...of naar de winkel...of ze zijn bij opa en oma...of op het kdv...
Nou ja, gelukkig blijft het niet bij die ene keer en kan je nog vaaaak genoeg genieten toch!

ja, mijn naam is Toos hoor..... maar bij het aanmaken van de naam had ik al zoveel mislukte pogingen omdat de naam al bestond dat ik van ellende dit maar heb gedaan.
Vanmorgen heb ik ook nog even "gegymd" met Iris en jawel, ze draait van haar buik naar haar rug!!! Zo leuk. Ze kan ook echt al heel hoog haar hoofdje optillen. Schattig om te zien.

Leuk he, al die ontwikkelingen. Mijn zoontje rolde een paar weken terug ook, maar nu doet ie het niet meer. Ach, zal vanzelf wel weer komen...

Terug
Bovenaan