Ze draait!!!!!!!

Issie,

Mijn dochtertje had zich ook een aantal keren gedraaid van buik naar rug (ze was toen ruim 3 maanden) en daarna weken niet. Afgelopen maandag (ik was werken, maar m'n man was thuis) deed ze het ineens weer.
Ik denk dat het met het 19-weken sprongetje te maken heeft, een aantal weken lang heeft ze dingen die ze eerst wel deed, minder of helemaal niet gedaan. Ze kletste veel minder, lachte soms een paar dagen echt minder en draaide dus niet meer. Komt nu allemaal weer terug.
Gisteren hoorde we haar ineens schaterlachen. Dat is weer iets nieuws, maar ook echt geweldig om te horen.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Leuk he, als er dan opeens weer iets verandert bij je kindje!
Joran draaide met 3 weken al van buik naar rug (ja drie WEKEN...) maar dit had meer te maken met het feit dat hij erg overstrekte en niet graag op zijn buikje lag. dat draaien doet hij nu nog steeds. Van rug naar buik heb ik hem nog niet zien doen, komt vanzelf!
Heb mijn vriend wel leuk voor de gek gehouden op 1 april, hij stond in de keuken toen zei ik: joh, hij ligt op zijn buik! hij kwam snel aanlopen, hahaha, flauw he...

He Karoline,

Ik heb ook al aan een sprongetje gedacht.  Mijn zoontje lacht en praat ook veel minder dan eerst en hij is ook best wel een beetje huilerig. Hij kan ook zo ernstig kijken.
Het gaat nu al wel beter, maar vorige week.
Ach, het komt ook allemaal wel weer.

Hahahaha het was bij haar volgens mij ook maar 1 (of 2 of 3 )malig!! Ze heeft het die dag echt een stuk of 3 keer gedaan en nu dus al de hele week niet!
Ze vind het normaal vreselijk om op de buik te liggen en als ik haar nu op de buik leg doet ze haar handjes in elkaar (whaha zooo schattig!) en blijft ze gewoon lekker liggen ! Ze doet het echt niet meer..hihi...

Terug
Bovenaan