Ze heeft een sokken fobie!


Wat is m'n dochtertje toch een doosje zeg! Haha...
Vanaf het begin af aan krijg ze het toch voor elkaar om altijd die sokken uit te trekken!!

Met schoenen doet ze dat ook altijd!!

Nog ideeen hoe ze het niet meer voor elkaar krijgt? haha!

 
Vastplakken met tape.
Haha...........of secondelijm.
Delano doet dat ook altijd,soms moet ik de hele supermarkt weer door op zoek naar die sok,haha.
Groetjes Tanja
 
hier nog zo een....
ik heb nu meer katoenen sokjes voor hem die beter blijven zitten maar die trekt hij gewoon met de hand uit.
Nu met dit weer doe ik een keer de sokken aan en als hij ze uit doet dan lkaat ik ze ook uit. Als we weg gaan dan doe ik veterschoontjes er overaan (van de zachte) maar hij weet ook al hoe het voor elkaar krijgt om de schoen en sok uit t ekrijgen al heb ik in de veter een dubbele knoop.
dus maar hopen op dit lekkere weer en dat ze met de blote voetjes kunnen rond yakken.
Groetjes Nessie mv Alissa 28-4-03 en Jari 18-8-06
 
Een tijdje terug was er een vergelijkbaar onderwerp. Toen heb ik navolgend filmpje geplaatst. Gaat over mijn sokkenmonstertje

http://www.youtube.com/watch?v=wEQvRlPLLI8

Annemieke
 
Hahaha Stef doet ze ook  altijd uit!
Hij trappelt zo hard dat ze vanzelf weer uit gaan. Soms heeft hij zelfs hele schuurplekken van het trappelen op zijn beentjes...
Tips heb ik ook niet...... Het is goed weer, dus lekker uitlaten..

Liefs Annet
 
hier ligt ook altijd een spoor van sokjes in huis
als Lorenzo ze niet uit trapt dan trekt ie ze wel uit
dan nog even erop sabbelen en dan krijg je zo'n
kleffe sok

groetjes
Bianca mv Lorenzo
 
Hier nog zo'n sokkenmonster. Zelfs slofjes moeten uit! En lekker sabbelen op die sokkies!
En dan krijg je inderdaad een lekkere afgelebberde (is dit brabants?) sok, straks bracht papa haar naar boven om in bad te gaan, hing die sok nog in haar mond...en lachen dat ze dan doet......

hahah: Ze leren het vanzelf wel af als ze "zweetvoeten" krijgen

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)
 
Terug
Bovenaan