Ze komen er weer aan

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,

Mijn naam is Marjolein en ben nu voor 10e ronde bezig om eventueel een schattig baby'tje in elkaar te flansen. Nu hoor je weleens van die verhalen, dat vrouwen precies wisten wanneer ze zwanger werden. Nou ik kan je vertellen ik weet nu dus exact wanneer het niet zo is meestal heb ik ook last van mijn borsten en begint mijn rug op te spelen. A.s. zaterdag kennen mijn vriend en ik elkaar  5 jaar  is dus echt lullig dat dat nou mijn nod is.... grrr. grrr.  we gaan uit eten had zo graag een paar sokjes op zijn bord gegooid. maar ik weet dus nu al dat de rode duivels eraan komen nou, dan drink ik nog maar een wijntje, want dat kan nog wel...... proost op alle zwangere dames en voor de rest heel veel succes.....  

Groetjes Marjolein

Balen he! Maar vraagje, hoe weet jij dat de duiveltjes eraan komen? Ik heb ook dat gevoel, dat het absoluut niet raak is (ronde 9 hier) maar ik weet eigenlijk niet waarom ik dat denk.

Hoi,

Ik merk aan mijn humeur dat mijn nod er aan komt en mijn borsten doen meestal zeer en ik krijg last van mijn onderrug zaterdag is dag 28 en vaak 1 wk vantevoren komen deze sympthomen tevoorschijn. Dus als ik zwanger raak, ben ik wel benieuwd of er iets van merk. Mijn vriendin was 4 maanden zwanger en ze heeft nergens last van gehad was niet moe niet misselijk voelde helemaal niks aan haar buik. Tja, het vrouwenlichaam zit maar raar in elkaar...... is het voor jou ook het eerste kindje ?

Gr. Marjolein

quote: GS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2007 20:28:51'));

Balen he! Maar vraagje, hoe weet jij dat de duiveltjes eraan komen? Ik heb ook dat gevoel, dat het absoluut niet raak is (ronde 9 hier) maar ik weet eigenlijk niet waarom ik dat denk.

Hoi,

Ik merk aan mijn humeur dat mijn nod er aan komt en mijn borsten doen meestal zeer en ik krijg last van mijn onderrug zaterdag is dag 28 en vaak 1 wk vantevoren komen deze sympthomen tevoorschijn. Dus als ik zwanger raak, ben ik wel benieuwd of er iets van merk. Mijn vriendin was 4 maanden zwanger en ze heeft nergens last van gehad was niet moe niet misselijk voelde helemaal niks aan haar buik. Tja, het vrouwenlichaam zit maar raar in elkaar...... is het voor jou ook het eerste kindje ?

Gr. Marjolein

hoi marjolein, ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar ik weet uit ervaring (2 kids)
dat je als je zwanger bent juist rond NOD vreselijke ongi-krampen kunt hebben.
Ik had dit beide keren. maar je weet het niet hé, gewoon afwachten.
ik heb woensdag mijn NOD. zal voor ons allemaal duimen!

Dat vind ik nou ook. Je ligt pas uit de race als je ongi bent geworden hoor! Geen bloed, geeft moed! LOL!

Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Iedere keer als ik ongi moest worden: zere borsten, rugpijn, buikpijn, humeurtje enz enz. Afgelopen zaterdag heb ik nog flink zitten janken bij mijn vriend omdat ik daar allemaal al 2 weken last van had (onregelmatige cyclus dus geen idee wanneer ik ong moest worden). Zondag heel eigenwijs en toch getest: een dikke + !!!!!! Geen idee wanneer mijn NOD zou zijn (ik dacht zelf volgende week). Zo zie je maar je lichaam is een raar iets.

Maar ik wil geen valse hoop geven ik wil alleen maar zeggen: zolang er nog geen bloed te zien is niet de hoop opgeven!

Allemaal heel veel succes en ik duim voor jullie!

Liefs Sam

Hoi Marjolein,
Zo zie je maar je forumvriendinnen geven nog niet op! Veel suc6 en wie weet toch maar sokjes kopen ... Liefs Lientje

Terug
Bovenaan