Ze komen er weer aan

Hallo lieve dames van het forum,

Bedankt voor jullie reactie, maar ik wil niet te negatief overkomen hoor ! Geniet nog steeds van uitslapen en spontaan met mijn vriend uit eten gaan en uiteraard nog een wijntje in het weekend ik denk dat je dit met baby wel moet aanpassen. Vind het nu wel beetje moeilijk, want mijn vriend wil in mei een vakantie boeken naar Egypte, maar daar heb je spuiten voor nodig en ze zeggen dat vliegen ook niet echt goed is voor je  vruchtbaarheid af en toe weet ik ook niet meer wie of wat ik moet geloven.
Maar als ik zwanger ben hang ik de vlag uit ........ hi, hi....

Groetjes Marjolein

Zou leuk zijn als je gevoel je geen gelijk zou geven.
Mijn gevoel zegt nu ook dat de RD er aankomen en weer niet op dag 28 maar vast en zeker later...
Nou ja, we zien wel.
Snap helemaal dat je het zo voelt hoor.

Groetjes mamaloe

Hé Marjolein,

Hoe is het, nog steeds voortekens van de RD ?
Ik ook hoor, nog steeds met vlagen buikpijn maar gisteren nod en nog steeds geen RD te bekennen.
Jij had zaterdag nod toch? Ben benieuwd, laat je het nog even weten?

Groetjes.

quote: kerstin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2007 09:59:23'));

Hé Marjolein,

Hoe is het, nog steeds voortekens van de RD ?
Ik ook hoor, nog steeds met vlagen buikpijn maar gisteren nod en nog steeds geen RD te bekennen.
Jij had zaterdag nod toch? Ben benieuwd, laat je het nog even weten?

Groetjes.

Hallo daar,

Ben nog steeds in afwachting hoor maar voel nog steeds de symptomen voor nod heb alleen spontaan v/d week begonnen met temperaturen ik dacht laat ik het gewoon eens bij gaan houden en zien hoe dat schommelt ze zeggen dat je na een tijdje beter kan zien wanneer je een eisprong hebt. Tja je moet toch wat proberen ik vind die ovaluatietesten beste prijzig. Voor jou is het dus ook nog spannend succes en wie weet zijn we binnenkort samen spontaan zwanger.....

Gr. Marjolein

Hoi Marjolein en anderen!
Spannend is het he! Hier ook nog steeds niets te zien. Ik weet niet helemaal wanneer mijn nod is/was. Ergens deze week, maar ik zit nu op dag 32 van de cyclus, en ben nog steeds niet ongesteld! Volgens mij ben ik wel overtijd, maar mijn langste cyclus heeft een keer 32 dagen geduurd, dus eigenlijk ben ik wel heel bang dat ik morgen alsnog de RD krijg...
Ik had afgelopen maandag getest, omdat ik dacht dat dat mijn nod was, maar die test was negatief. Ik ga morgen of zaterdag weer testen. Ik vind het echt superspannend. En weet je wat raar is? Normaal ben ik altijd super chagrijnig, maar ik ben een partijtje vrolijk de hele tijd! Zelfs mijn man vindt het raar...

Succes allemaal, en laat het weten als er iets te melden is he! liefs voor jullie allen

Terug
Bovenaan