Ze ligt in een stuit: moxa therapie / Keizersnee etc.???

he Rosanne,

He jammer dat ze nog niet gedraaid is, maar zo als de dames hier onder al schreven kan dat nog. Zal voor je duimen. Je moet uiteindelijk kiezen voor de bevalling waar jij je prettig bij voelt en ik kan me voorstellen na de ervaring van de vorige keer, dat je voo ks zou kiezen.
Hoe was het verder met haar gewicht,  was ze wel gegroeid?

groetjes sabine

Hoi hoi,

Ik heb nog geen recht van spreken. Maar bij mij lagen ze beide in stuit (voetjes naar beneden en ook met kontje naar beneden)
Persoonlijk zou ik dan toch graag een gewone bevalling doen, ook al zal dat lastiger zijn dan een "normale" bevalling. Na een KS mag een heel aantal weken niks (bijv tillen) en dat lijkt me toch een praktisch probleem als je al een kleintje hebt rondrennen.
Ik ben nu in de gelukkige positie dat eentje toch is gedraaid, en ik duim dat ie zo hard gaat groeien dat draaien niet meer lukt.
Maar ik zou inderdaad alle opties naast elkaar leggen. Want hoe groot is de kans dat een 2e en evt volgende bevalling net als de eerste zullen verlopen ?????

Veel succes en gewoon blijven duimen dat de kleine zich bedenkt!!

Groetjes Bertine

ps geen "rinkelballetje" meer op je buik dragen. Ook daarvan zou ze verkeerd gaan liggen.....

Ha meiden,

Ja, Sabine, ze is gelukkig wel gegroeid. En ik ga er maar van uit dat ze nog draait inderdaad. Gisteren de man van mijn nicht gesproken. Hij is ostheopaat en heeft nog een setje om zelf Moxa therapie te doen (soort acupuntuur). 75% van de kleintjes draaien bij het toepassen hiervan dus we gaan dat maar eens proberen.
Maar hopelijk is ze de 23e gedraaid als we weer naar de VK moeten.

Bertine, fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent. Ik hoop dat alles goed gaat met de twee kleine meisjes van je.

Ga ik nu lekker in bad na een dag verven op zolder

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan