Ze weten meer dan je denkt !!..

Ik ga het proberen vannacht, Matthijs heeft het slapen verkort tot 4.00 uur i.p.v. 6.30 uur. Als ik er dan uit ga voor de fles, drinkt hij net de helft op, niet echt honger dus! Vannacht proberen een knuffel en een aai over z'n bol, ben benieuwd....

Het was niet nodig! We schrokken de volgende ochtend om 6.45 uur pas wakker, hij had geen kick gegeven!
Vrijdag op zaterdag wel weer om 4.oo uur en omdat ik toen in de nachtdienst zat op m'n werk, heeft m'n man 'm maar gewoon de fles gegeven..... Maandag weer opnieuw proberen dus!

Naar aanleiding van het het verhaal van esmee hadden wij vorige weekend besloten Lukas (19 wk) snachts geen speentje meer te geven. meestal moest ik er een keer of drie uit, en dan sliep hij weer lekker verder. De fles krijg hij al lang niet meer. Maar toen bleek hij vorig weekend koorst te hebben, dus dat was niet zo'n succes.

Afgelopen donderdag zijn we dus weer gestart en de eerste nacht heeft Lukas van 3 tot vier liggen huilen, daarna is hij in slaap gevallen,

De volgende twee nachten heeft hij ongeveer een uur lang ff gehuild, vijf min stil, ff, huilen, vijf min stil, etc. Daarna weer goed geslapen

Vannacht heb ik heel af en toe een huiltje gehoord, maar dat waren duidelijk huiltjes in zijn slaap, hij is er niet wakker van geworden, en wij dus ook niet (ik slaap altijd al licht en slecht, vandaar dat ik hem wel hoor).

Of het niet reageren effect begint af te werpen kan ik allen niet echt zeggen omdat ik gisteren ook een schep rijstebloem door zijn fles heb gedaan.

Ik hou in elk geval vol want steeds op dat speentje blijven lopen is ook niet goed. Overigens krijgt hij overdag bij het slapen gaan rustig dat speenjte van mij, want het helpt hem wel bij het inslapen.

Annemieke

Terug
Bovenaan