Lieve mede-mama's
Mijn dochtertje van 14 weken wil geen fles. Heel lastig, want ze krijgt nog volledige borstvoeding. Maar omdat zij geen flesje wil, kan ik nooit een hele dag weg.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
-moedermelk van dezelfde dag geven
-alle soorten spenen al geprobeerd (dental, kers, avent, 3-standen)
-de moedermelk op verschillende temperaturen aangeboden van net te warm naar net te koud en helemaal koud.
-flesje laten geven door mij, door papa, door oma, door opa.
Heeft iemand voor mij de tip om haar toch de fles te laten pakken??
Mijn vader is ervan overtuigd dat als ze echt honger krijgt ze de fles wel pakt en mijn moeder heeft al gezegd de speen in de suiker dopen of in de limonade-siroop.
Wat vinden jullie hiervan?? Ik vind ze zelf een beetje ouderwets. En mijn meisje een hele dag honger laten lijden, zie ik ook niet zo zitten.
wie kan mij helpen???
Liefs Michelle
Mijn dochtertje van 14 weken wil geen fles. Heel lastig, want ze krijgt nog volledige borstvoeding. Maar omdat zij geen flesje wil, kan ik nooit een hele dag weg.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
-moedermelk van dezelfde dag geven
-alle soorten spenen al geprobeerd (dental, kers, avent, 3-standen)
-de moedermelk op verschillende temperaturen aangeboden van net te warm naar net te koud en helemaal koud.
-flesje laten geven door mij, door papa, door oma, door opa.
Heeft iemand voor mij de tip om haar toch de fles te laten pakken??
Mijn vader is ervan overtuigd dat als ze echt honger krijgt ze de fles wel pakt en mijn moeder heeft al gezegd de speen in de suiker dopen of in de limonade-siroop.
Wat vinden jullie hiervan?? Ik vind ze zelf een beetje ouderwets. En mijn meisje een hele dag honger laten lijden, zie ik ook niet zo zitten.
wie kan mij helpen???
Liefs Michelle