Zeer lichte streep zwangerschapstest

Ik had vrijdag ook een hele lichte positieve test. En vanochtend een dikke positieve test!! 
Dus ik zou zeggen. 48 uur wachten en in de ochtend testen! Maar het ziet er positief uit hihi

Nou ja, ik kon het niet laten en heb vanmorgen weer getest, wederom heel licht positief, maar wel duidelijker positief! Ik hoef hem nu niet meer heen en weer te bewegen om de streep te zien, maar zie hem vanaf een afstandje al.
Nou maar hopen dat het morgen echt duidelijk wordt! Mijn vriend komt overmorgen thuis na 2 weken, en ik hoop hem met leuk nieuws te kunnen ontvangen :)

Hallo, 
Ik zit vandaag op 1 dag voor mijn nod! 
Heb vandaag getest en twijfel enorm. Ik zie namelijk een hele vage lichte streep.. 
zien jullie dat ook? 

Ik kan helaas je foto niet zien. Maar ik kan nu wel van eigen ervaring vertellen: zelfs na 4 dagen een super lichte lijn te zien kan hij ineens donkerder worden! (ik heb bijna 10 testen liggen om het te bewijzen :p )

Ik durf het zelf nu namelijk met zekerheid te zeggen: ik ben zwanger!!! 
Vandaag is mijn NOD en de lijn is eindelijk donkerder geworden. Maar met de resultaten die ik continu kreeg en alles wat ik voelde (zelfs seks hebben voelde voor ons beide fysiek anders ineens), wist ik het eigenlijk al wel. Maar de bevestiging is zo fijn!

Gefeliciteerd Sophie!! ?

Ik had eerst ook een super licht streepje(zelf na de tijd). De volgende dag nog steeds een licht streepje, maar toen had ik de clearblue gebruikt en daar stond duidelijk op zwanger. 

Ik had ook een vervroegde zwangerschaps test gekocht die 4dagen voor je nod kon testen. Bij mij werkte die nog niet eens toen ik 4 dagen overtijd was terwijl de clearblue duidelijk zwanger aangaf. 

Ik had 50 stuks besteld en in 7 dagen verbruikt. Zo onzeker. Streep bleef te licht naar mijn mening. Overigens is meneertje 10 maanden hoor.
Wil je testen? - gewoon doen hoor! Laat je nog iets van je horen?

Terug
Bovenaan