Zeer ongelukkig

Hoi lieve mensen,

Ik ben zo misselijk 24/7 non stop. Momenteel 10 weken zwanger. Ik word er niet goed meer van. Ik zie niks meer zitten, want deze misselijkheid maakt mij lichamelijk geestelijke echt moe en kapot.

Hierdoor kan ik mijn dochtertje geen eens aandacht geven en verblijf ik bij mijn ouders. Die zorgen voor mijn dochterje en mij.

De dokter raad geen medicatie aan.. niks wat helpt niks waar ik trek in heb.. ik trek het echt niet meer.. en het ergste is ik voel me schuldig tegen over mijn dochtertje die mij nodig heeft .. ?

Is er echt niks wat mij kan opknappen.. ???
 
Super vervelend he! Wel raar dat je HA je niks geeft ik heb verschillende middelen gekregen o.a Emesafene daar beginnen ze meestal mee. Bij mij hielp het niet veel maar bij andere hoor ik dat het wel helpt. Zou het nog eens vragen, en aangeven dat je erdoor niet kunt functioneren. Succes!
 
Bedankt voor je reactie! Ja waarschijnlijk helpt het wel iets voor de misselijkheid, maar kan het schadelijk zijn voor de baby .. en daar ben ik nu dus ook bang voor
 
Oh wat vervelend zeg! Ik herken ook wat je zegt. Bij de drogist heb je suprimal, wagenziek tabletjes, daar kan je ook mee beginnen. Je zult er misschien niet alles mee oplossen, maar het helpt wel een paar uur.
 
Wat naar dat je je zo voelt! Ik zou toch nog even contact opnemen met de ha. Medicijnen hebben misschien niet de eerste voorkeur maar als jij je zo beroerd voelt en bijv niets binnen houdt, heeft de baby daar ook niks aan. Sterkte!
 
Nee, het is niet schadelijk voor je baby! De verloskundige zei bij mij dat er via de huisarts nog andere middelen ook zijn. Dus vind het vreemd dat je niets krijgt!
 
Je zou eens kunnen kijken op de website www.lareb.nl. Deze website houdt officieel de bijwerkingen van medicatie bij, en hier kun je vinden welke medicatie je veilig kunt gebruiken tijdens zwangerschap.

Mijn huisarts gebruikt deze website zelf ook, het is een naslagwerk. Deze organisatie voert de wettelijke controle op medicatie uit, en via deze website zijn de resultaten dus voor iedereen inzichtelijk.

Als je op de homepage gaat naar 'zoek informatie rondom geneesmiddelen tijdens zwangerschap', en dan in de zoekbalk misselijkheid intypt, kun je kiezen voor 'misselijkheid en braken'. Via die weg kom je een aantal resultaten tegen, die veilig zijn om te gebruiken.

Je zou eens aan je huisarts kunnen vragen waarom hij dit niet aanraadt. Misschien heeft hij er inderdaad een reden voor, maar zoals jij je nu voelt is ook niet goed. Dus ik zou je aanraden toch nog met hem in gesprek te gaan.

Succes!
 
Terug
Bovenaan