ZEER TELEURGESTELD IN REACTIES VAN MENSEN!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest. Had het heel druk. Ik ben dus ook een aantal pagina's gaan teruglezen. Ik lees dat Ilona een aanvaring had met Valentijnzwangere. Dat vind ik vervelend om te lezen. Maar dat er dan 50 dames opspringen en Valentijnzwangere aanvallen vind ik absurd!

Volgens mij kan Ilona het zelf heel goed, dat kon ik lezen. Ik begrijp heel goed dat mensen  het  voor elkaar opnemen. Ik heb dat de vorige keer ook gedaan toen Valentijnzwangere ruzie zocht.

Maar zoals ik haar reacties lees heeft zij het zo niet bedoeld. Zij had er samen met Ilona wel uit kunnen komen.

Ik ben zeer teleurgesteld in de reacties van alle andere dames. Sorry, maar dit is geen respect voor een ander hebben.

Nu zullen jullie mij misschien niet meer waarderen, maar dat is dan jammer. Ik vind jullie reactie's zeer onterecht.

Wat jullie van mij vinden is dan een tweede, maar ik kom op voor degene die soms misschien wel een beetje in zijn recht staat. Miranda heeft veel fouten gemaakt, dat klopt wel. Maar deze fout heeft ze meteen geprobeerd te herstellen. Dat dat niet lukt is dan jammer. Ik begrijp Ilona heel goed, vergeet dat niet. Maar alle negatieve reactie's niet.

Ik weet dat ik mezelf in een lastig parket zet, maar ik moet dit echt kwijt.

Gr linda

heeee we hadden dit eigenlijk net weer afgesloten. gister met zijn allen heel hard ons best gedaan om alleen nog maar gezellige berichten in beeld te hebben.

begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je het even kwijt wil, maar nu komt hier ws weer een discussie van.
ik snap je wel heel goed hoor. ik zit er ook mee.

maar dames laten we het gezellig houden en doorgaan zoals we gister gestart zijn! dat lijkt me gezellig!!!

en inderdaad linda, in het vervolg alleen nog maar respect voor elkaar!!
veel leuker!!

liefs marijke

Weet je wat het hier altijd is:
We gaan met z'n allen eerst flink heibel maken en dan gaan we even gezellig doen en de vervelende topic wegbannen.

Ik spreek uit mijn hart als ik zeg dat dit gewoon niet klopt. Meiden reageren niet meer op Miranda en dat moeten ze zelf weten hoor. Maar laat elkaar in hun waarde en heb eens respect voor elkaar. Ik laat iedereen in hun waarde, maar ik vind het gewoon niet kunnen. En dan kan ik wel denken ik moet niet reageren, want dat is afgesproken. Maar dat kan ik niet. Ik kan niet mooi weer spelen op deze manier.
Ik hoop dat je dat kunt begrijpen.
Gr linda

tuurlijk ik begrijp je heel goed. en toen gister weer die discussie begon heb ik ook alleen maar gezegd dat ik geen zin had in weer een ruzie.
ik vond het ook echt niet leuk!
kan me goed voorstellen dat je het ff kwijt wilde hoor! en ik bedoelde mijn reactie op jou ook helemaal niet verkeerd hoor....

liefs marijke

Het is wel leuk voor de mensen die Miranda zo hebben aangevallen om te zeggen laten wij het gezellig houden, en snel de negatieve reacties naar een andere pagina te laten verdwijnen, en  doen alsof er niks gebeurt is,  maar jullie zijn niet weggepest! Ik vind dit erg oneerlijk voor Miranda wat jullie doen. Zij voelt zich niet welkom meer hier, terwijl ze het hier wel leuk vond. Laat haar toch lekker haar gang gaan en reageer er niet op als je problemen met haar hebt! Dit forum is openbaar en dus voor iedereen. Mranda kom lekker terug en hou je gewoon een beetje in!

Weet ik ook wel. Ik probeer het gewoon goed uit te leggen.
Ik kijk ook niet persoonlijk naar mensen.
Gr linda

oh ja ik wilde nog ff zeggen dat ik het wel met je eens ben dat er eerst ruzie gemaakt wordt en vervolgens alles weer kwijt zien te raken. das inderdaad best raar als je erover nadenkt.

als we gewoon geen ruzie meer maken dan hoeven we ook niet zo druk te zijn met nieuwe topics verzinnen elke keer....

Terug
Bovenaan