Ik snap het probleem niet helemaal, als jullie allebei al zoveel aan jullie hoofd hebben is het toch juist mooi als een ander " de lijst" bij houd, dan heeft de ander de tijd en ruimete even vrij om wat dingen op een rijtje te zetten.
zo belangrijk is die lijst nu toch ook niet meer, jullie kunnen hem toch allebei bijhouden, zogauw je ziet dat er aanpassingen nodig zijn doe je dat, ja toch,
of heeft het niets met de lijst te maken, maar is het een persoonlijke kwestie..... hou het dan ook persoonlijk, tussen beiden, en niet zoals het nu gaat.
ennuhh, valentijnszwangere, van mij mag je gewoon reageren hoor, het is een open forum, en als iloon niet op jou wil reagreen dan doet ze dat niet, is toch niet zo moeilijk.........
(pfff, dat ik me nog eens met zoiets zou bemoeien, nooit verwacht, ik snap gewoon het probleem niet, we zijn allemaal volwassenen genoeg om hier fatsoenlijk mee om te gaan toch,)
(even voor de duidleijkheid, zowel, iloon als valantijnszwangere, die is voor mij geen persoonskwestie, ik blijf op jullie allebei gewoon reageren en leuk doen hoor, maar ik dacht, laat ik dan ook eens schrijven hoe ik er tegen aan kijk