ZEER TELEURGESTELD IN REACTIES VAN MENSEN!!!

van mij mag ze hier ook gewoon lekker blijven. ze vindt het leuk hier dus waarom niet? en als mensen het niet leuk vinden moeten ze gewoon niet reageren.....
probleem opgelost...

Weggepest?????? Het wordt steeds gekker!
óf ik mis iets gigantisch, óf ik (en de anderen denk ik ook) worden totaal verkeer begrepen... Maar goed. Ik doe een poging het hierbij te laten. Miranda mag van mij hier zo vaak zijn als ze wil. Ik heb nooit gezegd dat ze weg moest. En echt jammer dat de (in ieder geval mijn...) goede bedoeling van een aantal reacties/berichten aan Miranda totaal verkeer opgepakt worden. Echt heel jammer.

ik heb ook niet het idee dat ze weggepest is. alleen is iedereen er wel hard tegenin gegaan op de dingen die miranda gezegd heeft. en dat zal bij sommige verkeerd zijn aangekomen. en dat begrijp ik ook wel.
maar laten we er nu maar weer over ophouden en laat lekker iedereen hier gezellig blijven en reageer alleen op topics die je leuk vinfdt....
dan komen er ook geen probemen meer...

He Rosanne,

Ze word niet weggepest denk ik. Maar als 50 dames haar zeer streng op d'r vingers tikken dan voelt ze zich denk ik niet meer welkom. Ik vind het gewoon heel jammer. Ze had een aanvaring met Ilona en niet met ons toch?
Als mensen haar nier mogen laat haar dan met rust. Ik zou me ook niet welkom voelen.

Gr linda

Jeetje... dit vind ik nou vervelend. Ik heb niet gereageerd op de topic van Ilona aan Miranda en heb erg mijn best gedaan om de sfeer hier weer goed te maken. Omdat ik al dat gedoe heel vervelend vindt, net als een heleboel anderen hier.
En nu lijkt het alsof degenen die hun mening hebben gegeven het maar weg willen poetsen. Terwijl we juist met een heleboel die niet hebben gereageerd het hier weer leuk aan het maken waren. Het was gisteren heel gezellig.

Beetje vreemd hoe het nu loopt en dat het zo wordt opgevat.  Ik vind het allemaal wel heel dubbelzinnig zo:
Enerzijds zijn er topics met zand erover en is het afgesloten.   Er zijn zelfs meiden die het kwalijk vinden dat er daarna nog extra topics daarover geopend zijn (zoals de sorry-topic van Annemiek en die aan Eveline van Ilona bijv.). Dus we  besluiten  met iedereen die  op dat moment  hier is  om weer positief verder te gaan.
En nu komt deze topic dat er juist meer mee gedaan moet  worden? Tsja....
iedereen kijkt er dus anders tegenaan en blijkbaar is het dus nooit goed.
En over die anderen die wel reageerden op Ilona's topic "dit vind ik dus heel vervelend", ik denk dat die het gedoe spuugzat waren. Dit was meer dan alleen maar iemand die iets per ongeluk te snel op het net zette. Er is een hele voorgeschiedenis en dat kunnen mensen niet zomaar vergeten. Dat blijkt wel.
Ik heb getwijfeld om te reageren, omdat dit anders nog steeds blijft sudderen, want nu staat deze topic weer bovenaan... maar heb besloten het wel te doen.
Groetjes Veerle

Ik snap het probleem niet helemaal, als jullie allebei al zoveel aan jullie hoofd hebben is het toch juist mooi als een ander " de lijst" bij houd, dan heeft de ander de tijd en ruimete even vrij om wat dingen op een rijtje te zetten.

zo belangrijk is die lijst nu toch ook niet meer, jullie kunnen hem toch allebei bijhouden, zogauw je ziet dat er aanpassingen nodig zijn doe je dat, ja toch,

of heeft het niets met de lijst te maken, maar is het een persoonlijke kwestie..... hou het dan ook persoonlijk, tussen beiden, en niet zoals het nu gaat.

ennuhh, valentijnszwangere, van mij mag je gewoon reageren hoor, het is een open forum, en als iloon niet op jou wil reagreen dan doet ze dat niet, is toch niet zo moeilijk.........

(pfff, dat ik me nog eens met zoiets zou bemoeien, nooit verwacht, ik snap gewoon het probleem niet, we zijn allemaal volwassenen genoeg om hier fatsoenlijk mee om te gaan toch,)

(even voor de duidleijkheid, zowel, iloon als valantijnszwangere, die is voor mij geen persoonskwestie, ik blijf op jullie allebei gewoon reageren en leuk doen hoor, maar ik dacht, laat ik dan ook eens schrijven hoe ik er tegen aan kijk :)

Nou, als deze dan toch weer bovenaan staat, kan ik mijn mening ook wel even geven

Zoiets als dit zal nooit helemaal uitgepraat en rechtgetrokken worden. Er zijn hier zoveel mensen met zoveel verschillende meningen. Mijn ervaring is dat mails en forums (eigenlijk alle geschreven teksten) heel erg  slechte media zijn om meningsverschillen  op te lossen. Hoeveel smileys je ook gebruikt, geschreven tekst komt altijd anders over dan gesproken woorden. Hoe de één iets bedoelt, wordt  door ieder persoon weer anders gelezen en opgevat. Daarom vind ik wel dat je zoiets  het beste kan  laten rusten. Laten we  eerlijk zijn, de meesten van ons kennen elkaar niet eens, is het dan zooo belangrijk om meningsverschillen altijd tot het uiterste te blijven herkauwen en uitpraten? Er zijn genoeg meiden geweest die hebben gezegd dat Miranda gewoon welkom blijft en mag blijven schrijven.

Hoi Veerle,

Ik zeg helemaal niet dat er meer met deze kwestie gedaan moet worden. Ik vind dat ik mijn mening niet hoef te verstoppen omdat ik het nu even niet eens ben met de reacties van veel andere dames. Ik weet dat ik een discussie open. Maar we komen voor elkaar op. Niemand komt op voor Valentijnzwangere. Zij wordt vreselijk afgezeken. Dat was niet nodig, want zij had iets met Ilona. Nou vind ik het kei goed dat je voor elkaar opkomt hoor. Maar ik ben het niet eens met de dames en ik kom op voor Valentijnzwangere. Zoals ik de hele situatie teruglees is het haar bedoeling helemaal niet geweest om weer te stoken.
Ze heeft fouten gemaakt. Ik heb haar na de vorige aanvaring een nieuwe kans gegeven. Dan moet je dus alles wat er gebeurt is achter je laten. Veel dames kunnen dit blijkbaar niet.

Ik probeer te zeggen dat het niet nodig was om zo uit te vallen. Ik wil niemand kwetsen ofzo. Maar ik kom op voor mijn menig. Ik spreek dames aan op hun gedrag. Doen ze bij anderen ook. We kunnen het niet altijd eens zijn.

Wat mensen er mee doen weet ik niet. Ik hoop dat ze even willen nadenken over wat er gebeurd is.

Gr linda

Terug
Bovenaan