Zeilboot en baby

Hoi hoi,

Wij hebben ook een zeilboot(je). Het is een open boot. We verwachten nu de 1e en ik ben eigenlijk ook benieuwd naar de ervaringen. We hebben voor dit seizoen besloten de boot op het droge te laten . Ik vind het erg jammer want ik ben dol op varen. Mijn vriend vind het risico echter te groot en durft het niet aan. Eigenlijk snap ik het ook wel, zeilen was ik dan ook niet van plan maar met de motor zou ik het nog wel aandurven. Het zal voor ons pootje baden worden aan de kant.

Wij hebben wel een kajuitzeilboot, nu nog staal en we willen overstappen naar polyester, maar voor we wat ander s kopen wil ik wel weten of het werkt met een kleine. Ik had inderdaad ook bedacht anders op de motor een stuk te gaan, ben je in ieder geval buiten met mooi weer.

Ik had daarom ook bedacht de travelcot aan te schaffen zodat het daarin kan slapen.

Als andere hun ervaringen willen delen, heel graag!

vrienden van ons en wel meer mensen op de haven hebben altijd de kinderen mee genomen van af mijn 5de mocht ik met mijn opa gaan vossen dus als je er zelf een goed gevoel bij hebt kan het met gemak denk ik

Ik denk dat het ook goed moet kunnen maar zoek ook praktische tips als:

Waar leg je het neer als je zeilt en hoe leg je het "vast" zodat het niet omrolt als je schuingaat. Als het wat groter wordt: zet je ze altijd aan een lijntje vast, of laat je ze binnen spelen, of zet je een autostoeltje vast???

Terug
Bovenaan