Zeker weten doe ik het niet!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben vorig jaar november bevallen van een zoon. Joshua is zijn naam. Het is een schatje eerste klas. Hij is over 3 dagen 8 maanden.

Nou ben ik al een dag of 5 in weer. Ik bedoel ik heb het idee dat ik weer zwanger ben. Niet gepland. Ik heb gevoelige borsten, borrelende buik, gevoel van een ballon in mijn baarmoeder, rode handpalmen en mijn temp is 0,5 omhoog en ja toch af en toe een beetje misselijke. Sinds 3 maanden heb ik dit gevoel niet meer gehad. Tijdens het ontzwangeren had ik bepaalde dingen wel.
Ik twijfel heel erg en het wachten duurt ontzettend lang. Want eigenlijk kan ik het pas echt weten of het zo is aanstaande vrijdag. En die dagen duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren lang. pffffttttt. En als het zo is zijn we heel erg blij want ja het blijft een gegeven. Ja toch!!!
Ik zal echt teleurgesteld zijn als toch blijkt dat ik niet zwanger ben. Oefmmmm ik ga kapot van de zenuwen. En ben elke keer bang dat ik dingen in mijn hoofd haal. (Lijkt mij dat als je bezig bent met zwanger raken en het lukt niet dat je je dingen in je hoofd kan halen maar nu toch niet)

Jullie kunnen natuurlijk ook niks bevestigen. Maar wil het zo graag weten herkennen jullie dit?
Zijn er ook mama's die al snel weer zwanger zijn geraakt?

liefs charlie

Hoi,

Hier nog een stressie mama, ben ook in november bevallen van mijn 1e kindje.
hij wordt over 5 dagen 8 maanden.
En zit net als jij met hetzelfde probleem ,ik voel me de hele tijd een beetje naar en duizelig maar kan ook nog geen test doen kan pas vanaf zondag.
Ben zo benieuwd was niet in de planning zo snel maar als het zo is is het meer dan welkom de 1e is ook zo gekomen. We zijn niet bewust bezig om zwanger te worden maar we zijn ook weer niet zo precies met de voorbehoedsmiddelen dus ja dan kun je van alles verwachten he. rustig afwachten maar voor zover als dat lukt.

laat je  even weten of je wel of niet zwanger bent.

groetjes maiko1984

houd er rekening mee dat ontzwangeren gemiddeld 12 maanden duurd , iets langer als je bv geeft of gegeven hebt
en door stress zoals   ben ik wel niet zwanger stress kan ook je ongesteldheid uitstellen   , en gerommel kan ook een darm probleem zijn of juist dat alles weer normaal gaat draaien ,   en je borsten kunnen je melkklieren zijn als je bv gegeven hebt ,   die van mij gingen doodleuk   6m na me bevalling groeien   .

mochten jullie zwanger zijn gefeliciteerd  

ps het menselijklichaam blijft een raadsel

Hoi,

Ik had een topic geopend met 'test was positief'. Ik voelde niets aan me, maar heb toch voor de zekerheid maar een testje gedaan. Een tijdje geleden had ik één keer onbeschermd sex gehad. En ja hoor, twee testen waren positief. Dus ik moet er maar een beetje vanuit gaan dat ik zwanger ben. Ben er eigenlijk nog niet aan toe, het gaat wel heeeeel snel. Ik heb afgelopen maandag de test gedaan. Maar ik moet dan alweer 7 weken zwanger zijn...
Mijn meisje is nu ruim 8 maanden. Lieve help!!
Ik ben benieuwd of jullie zwanger zijn!

gr,
Sabine

heeeeeeeee meis!!!!!
wat super gaaf om wat van je te lezen..
mijn comp had virus en ik was/ben veel adressen kwijt!!!!!

dus misschien alweer zwanger! testen meid testen.. ben wel jaloers als het zo is hoor!!
ik ga deze maand weer beginnen.. hihi

hoe is het verder met jullie? en met je ukkie??
hier alles lekker.. hij groeit goed en van alle ellende is niets meer terug te zien..
hij kruipt, zegt mama papa en is eigenlijk altijd vrolijk.. oke slapen is en blijft een drama maar ach.. wie heeft er nou 7uur slaap nodig.. (IKKE... snik snik..)
werk je alweer? en heeft je mannentje een vaste baan bij de brandweer gekregen?
mail me dan kan je me alles vertellen..
heb je echt wel erg gemist!!

dikke kus
Annemieke

Wat spannend allemaal meiden! Sterkte of......gefeliciteerd.........kan me zo voorstellen dat de dagen voorbij kruipen,
x Esther

Hoi,

bedankt dat jullie reageren. Heel lief!!! Ik heb geen borstvoeding gegeven dus ik heb ook geen reactie daarop. Alles wees erop maar ben bang dat ik gewoon niet zwanger ben. Ik schaam me diep dat ik hier dus zo'n drukte over gemaakt heb.

pffft ben best verdrietig. Ook al hadden we het niet geplant ik ben al een aantal dag druk over aan het denken dus ja dan ga je ernaar groeien.
Morgen moet ik ongesteld worden en ik denk dat ik dat gewoon word. Helaas  ik zit nu op mijn werk te huilen. blehhh wat voel ik me ineens rot.

Voor de gene die wel zwanger zijn echt super tof  voor jullie! Geniet ervan!!!!
Morgen zal ik het weten.

liefs charlie

Terug
Bovenaan