Zeker weten doe ik het niet!

Hoi,

had vandaag ongesteld moeten worden maar heb nog helemaal niks gemerkt.
Normaal ben ik dan best sjaggie en een paar dagen van te voren komt er al wat  maar nu dus helemaal niks ben ook erg vrolijk en mijn man zegt heel erg zeker te weten dat ik zwanger ben.
Weten jullie of ik vandaag al zou kunnen testen of zal ik wachten tot morgenvroeg?

groetjes maiko1984

Hoi Maiko,
volgens mij kun je die test al doen vanaf de eerste dag dat je ongestelt had moeten worden, maar voor de zekerheid kun je tot morgen wachten (al zou ikzelf té nieuwschierig zijn om te wachten) Spannend!
x Esther

hello!!
Wat een spanning hier.... Laat snel wat horen!!

xx memke

hoi,

Gistermiddag de test gedaan (kon echt niet wachten zo benieuwd wat het zou zijn)
maar die gaf niet zwanger aan.
Maar ook nog geen ongesteldheid hier ik snap echt niks meer van mijn lijf
Bij de vorige zwangerschap was ik erg moe aan het begin en werd ik wel een beetje ongesteld maar toen zette het niet door en nu komt er maar niks. Ik ben nog nooit overtijd geweest dus vind dit zo spannend heb geen nagels meer over van de spanning. Probeer nu te wachten tot vrijdag als ik dan nog niet ongesteld geworden ben dan test ik nog een keer (Bij de vorige zwangerschap ook 5 dagen gewacht en toen pas getest  )
zou het erg leuk vinden en mannetje ook

groetjes maiko1984

Jeetje, wat spannend!
Succes met het doorkomen van deze dagen.
Sil

Spannend hoor!!!
Toen ik zwanger was van Teun had ik pas na 1 1/2 week een positieve test.
Succes!!

Groetjes Mikkie.

oh wat spannend. Ik hoop voor jullie dat jullie snel positief kunnen testen. Wij zijn ook weer gestopt met de pil, allemaal heel spannend. Laatste keer was ik ook overtijd en ik lekte ineens weer melk terwijl ik al drie maanden was gestopt met borstvoeding. Dus ik dacht echt dadt het raak zou zijn, maar helaas, een week later werd ik gewoon ongesteld. Maar we oefenen flink door hoor!

Weten jullie al meer
Carina

Terug
Bovenaan