Zelf fles vasthouden.

<p>Hallo lieve ouders,</p><p>Ik heb een dochter van bijna 10 maanden. Madammetje zit, kruipt, staat en probeert voorzichtig haar eerste stapjes te zetten alleen is er één ding wat ze niet doet/wilt.. zelf haar fles vasthouden. Nu lees ik op internet dat de meeste baby's dat rond de 7 maanden al doen en maak ik me een beetje zorgen hierom. Graag zou ik jullie ervaring willen horen en als er tips zijn om het te stimuleren zijn die van harte welkom!</p><p>Liefs Kelly</p>
 
Heeft mijn dochter nooit gedaan. Die vond het wel best zo. Inmiddels is ze een zeer eigengereid kind van ruim 2 die prima uit een beker kan drinken en ALLES zelf wil doen ? Geen zorgen! 
 
Mijn dochter is ruim 13 maanden en wil alles zelf doen behalve die fles drinken ;). Eten doet ze zelf met t lepeltje (met geknoei) drinken zelf uit een beker maar die fles komt ze nog lekker voor liggen. Heerlijk toch! 
 
Uhm mijn kids doen dat ook nooit zelf. Ze kunnen het best, maar willen dat gewoon niet. Ze willen gewoon die fles lekker op schoot en lekker tutten. Wat ik prima vindt, dat hoort er namelijk ook gewoon bij. Het flesmoment is juist zo fijn omdat ze dan lekker even op schoot zitten, dus ik wilde ook juist nooit dat ze m zelf vast hielden.
Lekker op schoot de fles geven, zo hoort het! :)
 
Onze dochter heeft dit ook nooit gedaan. Pas toen ze uit een tuitbeker ging drinken hield ze die zelf vast. Nu is ze 2,5 en drinkt ze al een tijd uit een gewone beker of rietjes beker.
 
Mijn vrouwke van 10 maanden houdt ook haar fles niet vast. Gaat heerlijk onderuit gezakt hangen en wacht met open mond tot ik em erin doe. Prima hoor. 
Oh en mijn dametje gaat nog niet zelfstandig zitten. Tijgert nu wel rond. Maar kruipen doet ze nog niet. En al helemaal niet staan en schuifelen rond de tafel. Komt vanzelf. Maar ieder kind is anders en ontwikkeld zich op zijn eigen tempo
 
Oh dat deed mijn zoontje ook nooit hoor! Volgens mijn wilde hij dat gewoon niet, vond hij het wel lekker zo. En net zoals @Cvb zegt, vond ik het ook wel lekker zo en wilde ik t stiekem ook niet anders haha! Gewoon n lkkr tuttelmomentje! Geniet er maar gewoon van?
 
Terug
Bovenaan